8
травня
Читання
Тема.
Умій
сказати, умій і змовчати. М. Носов « Як Незнайко складав вірші».
1. Познайомтесь з біографією Миколи Миколайовича Носова
У дитинстві він
мав багато мрій. Хотів стати музикантом — чудово грав на скрипці. Захоплювався
хімією і мріяв бути відомим хіміком. Та після закінчення школи вступив до
художнього інституту і став актором. А потім здивував сам себе — подарував
світові книгу з казковим містом, де назавжди поселилися малюки-коротульки:
Знайко — найголовніший малюк, Пулька — відомий мисливець, Тюбик — художник,
Пілюлька — лікар і багато інших. Та найкумедніший серед них — Незнайко.
Незнайко весь час брався за певні справи, але ніколи не доводив їх до кінця. І,
звісно, через це у нього нічого не виходило.
2.Прочитайте анаграму та дізнайтеся імена героїв казкового оповідання, уривок з якого будете сьогодні читати
тикКві лькаПілю шайкоПоспі йкоЗна айкоНез (Квітик, Пілюлька, Поспішайко, Знайко, Незнайко).
(Анаграма (грец. ανα- — знову та γράμμα — літера) — переставлення літер у слові, завдяки чому утворюється нове значення, прочитуване у зворотному ...).Сьогодні прочитавши казку Миколи Носова «Як Незнайко складав вірші» дізнаєтеся про те, як Незнайко вчився складати вірші- небилиці про своїх друзів та до чого призвела його творчість.
3. Прочитайте казку Миколи Носова «Як Незнайко складав вірші» (с.175 -179).
4.
Проаналізуйте зміст тексту з елементами вибіркового читання.
-
Ким раніше хотів стати Незнайко?
-
Де жив поет Квітик?
-
Як насправді звали Квітика?
-
Як Квітик пояснив Незнайкові, що таке рима?
-
Як зрозумів його Незнайко?
-
А як би ви пояснили, що таке рима?
-
Які незвичайні слова придумав Незнайко? Як він їх пояснив?
-
Прочитайте уривок тексту, де описано, як «думав» Квітик.
-
Що Квітик уважав головним у складанні віршів?
-
Прочитайте уривок, де описується, як Незнайко складав вірші. Що це вам
нагадує?
-
Що Незнайко повідомив друзям?
-
Як відреагували на його вірші Знайко, Поспішайко і Якосьбудько?
-
Чому їм не сподобалися вірші?
-
Що сказав Незнайко на своє виправдання?
-
Чи мав рацію Квітик, що вірші складати просто: головне, щоб була думка й
рима?
-
Як ви гадаєте, що ще потрібно для складання віршів? (Відповіді дітей.)
-Чого
навчає цей твір?
-Який
схожий твір ви читали в другому класі? Хто його автор? (П. Глазовий «Як
Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»)
5.Домашнє
завдання. Читати казку с.175 – 179. Намалюйте ілюстрацію до одного з епізодів та перегляньте мультфільм про Незнайку.
Російська мова
Тема. Слова для обозначения действий. Н. Сладков «Ивовый мир».
1.
Приведите примеры слов, которые обозначают действия(слова, обозначающие
действия, отвечают на вопросы что делать?, что делал?, что будет делать?).
2.Запомните
правило!!!
3.Прочитайте
скороговорку из упр. 443(с.145) и назовите слова, обозначающие действия.
4.Спишите
слова из упр. 444(с.145), которые обозначают действия.
5.
Подберите к данным словам из упр.445 слова, обозначающие действия.
6. Прочитайте текст из упр.447 и
найдите в нëм слова, обозначающие действия, которые использовал автор для
описания мух, жуков, бабочек.
7. Домашнее задание. Упр. 450
(с.147) та посмотрите видеоурок.
Математика
Тема. Ділення з остачею. Задачі, що містять знаходження частини числа.
1.Ознайомтеся
з алгоритмом ділення з остачею (с. 160) та виконайте ділення з остачею завдання 1057.
Пам
’ятка «Ділення з остачею»
1) Називаю всі числа, менші за ділене, які
діляться на дільник націло.
2) Найбільше з них ділю на дільник і
результат записую в частці.
3) Віднімаю знайдене число з діленого,
отримую остачу. Записую в дужках.
2. Розв’яжіть
задачу 1058 (усно).
-Поясніть числа задачі.
-Яким є запитання задачі?
-Чи
можна відповісти на питання?
-Якою
дією?
3.Розв’яжіть задачу
1059 (письмово).
4. Розв’яжіть задачу 1060(письмово)
5. Складання виразів (с. 160, завдання
1062)
24 : 8 = 3
27 : 8 = 3 (ост. 3)
31 : 8 = 3 (ост. 7)
6.Домашнє
завдання.
№1064; №1065(с.
160).










Комментариев нет:
Отправить комментарий