четверг, 14 мая 2020 г.


15 травня


Читання
Тема. Світ дитячих захоплень. Складання розповіді за картиною . Т. Коломієць «Чоловічки». Загадки – забавлянки.
1. Розгляньте картину Олени Камінської «Моя сестричка»
- Діти, у вас є ваша улюблене заняття, хоббі? Можливо, ви, як і ця дівчинка що зображена на картинці, любите малювати? А можливо, вам подобається працювати з природнім матеріалом?
- Вам подобаються малюнки юної художниці? Чим саме?
- Як ви вважаєте, дівчинка вже завершила свою роботу чи ні? (Мабуть, ні. Бачите, вона глибоко замислилася, в руках у неї великий пензель.) 
- Про що вона думає і що збирається зробити?
- Як видумаєте, скільки років дівчинці?
2.Прочитайте вірш Тамари Коломієць «Чоловічки» та дайте відповіді на питання:
- Який настрій викликає у вас цей вірш?
- Назвіть головних героїв твору.
- Який би ви дали заголовок цьому тексту?
3.Гра «Ти мені – я тобі»(придумайте запитання за змістом прочитаного твору).
4. Дайте відповіді на питання, зачитавши рядки з даного вірша (вибіркове читання).
- Хто виготовив цих чоловічків?
- З якою метою він їх виготовив?
- Із чого зроблені чоловічки?
- Зачитайте опис чоловічків.
- Куди вони збираються влізти?
- Кого будуть розважати чоловічки?
- Про що запитала їх дівчинка?
- Як ви вважаєте, хто цей химерний чоловік?
- Чому утік химерний чоловік?
- Дайте характеристику хлопчику, дівчинці?
5. Зверніть увагу на аналіз вірша!!!
Тема: поетична розповідь про те, як чоловічки, зроблені білочубим хлопчиськом, веселили та забавляли хвору дівчинку.
Головна думка: не будьте байдужими до чужої біди.
6. Розгляньте малюнок і дайте відповіді  питання:
- Чи відповідає зміст малюнка тексту вірша?
- Якою ви уявляєте дівчинку? Чоловічків?
- Чи вмієте ви робити таких чоловічків?
- Чи подобається вам виготовляти вироби з природного матеріалу?
- Що виготовляли саме ви?
- Кому ви подарували свій  шедевр?

7. Пограйте в гру  «Добери риму».
Чоловічки — ... (щічки)
Вмить — ... (лежить)
Ніжки — ... (ліжко).
Порозставля — ... (звідкіля).
Поробив — ... (підсадив).
Чоловік — ... (утік).
8.Домашнє завдання. Читати вірш с. 182. Завдання на вибір:намалювати чоловічків у вашій уяві  або  скласти твір - мініатюру«Незвичайні чоловічки».

Російська мова

Тема. Высказываем мнение по поводу прослушанного текста. Русская народная сказка «Лиса и Козëл».
1.Спишите высказывание из упр. 474 (с. 155) и дайте ответы на вопросы:
- Приходилось ли вам высказывать своë мнение по поводу услышанного или увиденного?
- С кем вы делились своими выводами?
- Всегда ли вас поддерживали?
2. Прочитайте паматку «Как высказывать своë мнение» из упр. 475 (с. 156)
3. Прочитайте сказку «Лиса и Козëл»(с.156 – 157, упр.476).
4.Прочитайте значение слова «колодец».
Колодец - узкая и глубокая, защищенная от обвалов яма для добывания воды из водоносных слоев земли. Из колодцев люди берут воду для употребления в пищу и бытовых нужд. Это сейчас у нас у всех в квартирах есть кран, и вода течет по трубам. А в деревнях и сёлах есть колодцы, и люди ходят к нему за водой. Раньше колодец рыли всем селом. Колодцы очень глубокие, и вода в них очень чистая и студёная(очень холодная).Стенки колодца укрепляют, чтобы в них земля не осыпалась.
5.Подготовьте ответы на вопросы к сказке:
– Как лиса попала в колодец? 
- Почему  лиса попала в колодец?
– Могла лиса сама вылезти из колодца? Почему? 
- А зачем заглянул в колодец Козёл? 
- Как лиса объяснила козлу свое пребывание в колодце?  
– Как лиса вылезла из колодца? 
6. Выберите слова, которые характеризуют  героев сказки.
 (хитрая, лживая,  грубая, справедливая); (глупый,  доверчивый, находчивый, упрямый)
– Какая лиса в этой сказке? (Хитрая.)
– А каким оказался козёл? (Доверчивым, глупым.)
-Хорошо ли поступила лиса? А вы бы как поступили?(попросили бы помощи)
7.Выборочное чтение:
-прочитайте разговор Лисы и Козла. 
-не забудьте передать хитрый и ласковый тон лисы.
8. Домашнее задание. Упр.480; читать, пересказывать с.156, 157.
Природа
Тема. Про що повідомляють органи чуття?
1.Прочитайте розповідь від Сонечка Семикрапочки та паня Калини Пігулко на с.163.
2.Розгляньте малюнки на с. 163 та дайте відповідь на питання:
- Скільки органів чуття є у кожної людини? 



- Чому їх порівнюють із вікнами у світ?
- Що ви прочитали про очі?
-  Що ми можемо визначити за допомогою зору? (Колір, розмір, форму, де розташований предмет)
- Що ви дізналися про вуха?
- Що розрізняємо завдяки органу слуху? (Звуки, мовлення, голоси)
- Про що може розповісти ніс?
- Як ніс сприймає запахи?
( Пахучі речовини разом з вдихуваним повітрям потрапляють в носову порожнину. У верхній частині носової порожнини знаходяться чутливі закінчення нюхових нервів. Пахучі речовини дратують ці закінчення, збудження передається у головний мозок, і людина відчуває запахи).
- Що ви дізналися про язик?
- Які ще якості їжі розрізняє язик? (Гаряче і холодне, тверде і м'яке, рідке і густе.)
- Що є органом дотику?
3. Зверніть увагу!!!
*   Очі, вуха, ніс, язик, шкіра — це органи чуття. Вони допомагають нам сприймати навколишній світ.
*   Органи чуття потрібно берегти.
4.Розгляньте таблицю.
—  Яку роботу виконують органи чуття?


5. Прочитайте.
Усіма органами чуття керує головний мозок. Усю інформацію, яку отримують органи чуття, вони посилають у головний мозок. Мозок аналізує повну інформацію, а потім дає наказ на виконання. Наприклад: людина побачила яблуко. Ця інформація поступила в головний мозок. Він дає наказ узяти його і відкусити. Головний мозок здійснює контроль, а органи виконують його накази. Кожен орган має своє представництво в головному мозку — це певні центри, які відповідають за той або інший орган.
6. Домашнє завдання. С.163-164 та виконати тест за посиланням join.naurok.ua, код від вчителя140617 доступу до тесту шкіра.




Комментариев нет:

Отправить комментарий