среда, 6 мая 2020 г.


7 травня


Літературне читання

Тема. Вчися спостерігати, прислухайся. Несподівані рими. А. Костецький «Імена», «Дивна звичка».
1. Прочитайте вступну статтю до розділу (с.172)
- Як ви гадаєте, чи легко писати вірші?
- Коли ви вивчали творчість поетів, на що звернули увагу?
- Якими були поети в дитинстві?
- Що потрібно для того, щоб розвити в собі творчі здібності?
- При вивченні нового розділу спробуйте створити свої маленькі твори.
Хто зна, можливо це будуть перші ваші творчі спроби як майбутнього поета?
Інформація про автора (А. Костецького)

— Ще в дитячому садочку, коли його, малого, не раз і не два турбували дорослі запитаннями «Ким ти хочеш бути?», він впевнено й твердо відповідав: «Письменником».
І мрія його здійснилася.

2.Прочитайте  вірш Анатолія Костецького «Імена» (с. 173), виділяючи голосом придумані автором назви та дайте відповідь на питання:
- Про що мріє хлопчик?
3.З’єднайте слова з придуманими автором назвами.
Волошка                        лопотуля
хлоп’ята і дівчата          голубинка
тополя                            любуся
бабуся                             любенята
4.Поміркуйте, за якими ознаками автор волошку назвав голубинкою, дітей — любенятами, тополю — лопотулею, а бабусю — любусею?
5.Пограйте в гру «Добери риму»
Знати — ... (назвати).               Любенята — ... (гуляти).
Любуся — ... (бабуся).             Очі — ... (охоче).
Лопотуля — ... (почули).         Нема — ... (імена).
6.Зверніть увагу на аналіз вірша!!!
Тема: поетична розповідь про  героя, який з любов'ю придумував нові імена.  

Головна думка: «речей безіменних на світі нема».
7. Прочитайте вірш Анатолія Костецького «Дивна звичка»
8. Дайте відповіді на запитання: 
— Як відповідав хлопчик на питання батьків і вчителів?
— Що так бентежило маму? Куди відвела мама сина?
— Чи виявив лікар якусь хворобу у хлопчика?
— Як хлопчик розмірковував над своєю звичкою?
— Яку відповідь дав хлопчик на запитання?
9. Аналіз змісту прочитаного.
— Як відповідав хлопчик на питання батьків і вчителів?
— Що так бентежило маму? Куди відвела мама сина?
— Чи виявив лікар якусь хворобу у хлопчика?
— Як хлопчик розмірковував над своєю звичкою?

10. Зверніть увагу на анліз вірша "Дивна звичка"
Тема: поетична розповідь про те, як герой вірша підбирав риму.
Головна думка: поезія – це не набір слів.
11.Домашнє завдання. Виразно читати с.173 -175. Спобуйте скласти власні віршовані рядочки.

Російська мова

Тема. Слова для обозначения признаков.
1. Прочитайте стихотворение из упр.435 и назовите слова, называющие предметы. Затем найдите слова, которые обозначают признаки этих предметов.
2. Прочитайте правило и запомните его.


3. Выпишите из упр.435 сочетания «слово, обозначающее предмет + слово, обозначающее признак».
4. Запишите из упр.436 сочетания слов, подбирая с помощью вопросов слова из правого и левого столбиков.
5. Прочитайте два текста из упр.437. Сравните их и обратите внимание на слова, обозначающие признаки предметов, как они делают речь более полной, точной, яркой, красочной.
6. Спишите второй текст из упр.437. Слова, обозначающие признаки предметов подчеркните волнистой линией.
7. Поиграйте в игру «Угадай зверя по признакам» (Упр.440)
8. Домашнее задание. Упр.442 (на выбор).
Математика

Тема. Ділення з остачею.Розв’язування задач.
1. Прочитайте задачу 1047 (с.158) та розгляньте розв’язок до неї.
- Скільки потрібно взяти олівців, щоб покласти в першу склянку? (6) Візьміть 6 олівців і покладіть їх у першу склянку.
- Чи всі олівці ми розклали? (Ні, не всі.)
- Візьміть ще стільки олівців, щоб покласти у другу склянку. Скільки потрібно взяти олівців? (6) Беремо 6 олівців і кладемо у другу склянку.
- Чи всі олівці ми розклали? (Ні, не всі.)
- Візьміть ще стільки олівців, щоб покласти у третю склянку. Скільки потрібно взяти олівців? (6) Беремо 6 олівців і кладемо у третю склянку.
- Чи всі олівці ми розклали? (Ні, залишилося 2 олівці.) Чи можна їх покласти у четверту склянку? (Ні, тому що треба розкладати по 6 олівців у кожну склянку, а тут лише 2.)
- Скільки ми отримали склянок з олівцями? (Три склянки по 6 олівців у кожній.)
- Скільки олівців залишилося? (Залишилося 2 олівці.)
- Розв’язання цієї задачі можна записати так: 20 : 6 = 3 (ост. 2) — ми виконали ділення з остачею, тут: 20 — ділене, 6 — дільник, 3 — частка, 2 — остача. Цей запис читають так: 20 поділити по 6, у частці буде 3 і в остачі 2.
2.Виконайте ділення з остачею, спираючись на практичні дії (с. 158, завдання 1048)
3.Порівняйте  приклади на ділення націло і ділення з остачею (с. 158, завдання 1049)
12 : 3 = 4                         16 : 4 = 4
13 : 3 = 4 (ост. 1)            18 : 4 = 4 (ост. 2)
4.Зверніть увагу!!!
Висновок: в остачі отримуємо число, яке показує, на скільки ділене більше за число, яке ділиться на дільник націло, а в частці отримуємо те саме число, що й при діленні націло.

4. Виконайте ділення з остачею (с. 159, завдання 1050)
2. Розв’яжіть завдання 1051(с. 159).
- Скільки окремих квадратів можна скласти з 11 однакових паличок? Щоб дізнатися, скільки окремих квадратів можна скласти з 11 однакових паличок, треба 11 поділити на кількість сторін квадрата, тобто на 4.
11 : 4 =?
8 : 4 = 2
11 – 8 = 3, тому 11 : 4 = 2 (ост. 3)
- Скільки квадратів можна скласти? (Два квадрати, і ще залишиться 3 палички.)
5. Домашнє завдання. №1055, №1056 та перегляньте відеоурок. 











Комментариев нет:

Отправить комментарий