вторник, 12 мая 2020 г.


13 травня


Українська мова

Тема. Повторення вивченого про звуки і букви. Звуко – буквений аналіз слів.
1. Прочитайте вірш і вставте пропущені слова.
Коли ми ротик відкриваємо,
Тоді ми... (звуки) вимовляємо.
Коли ручку  беремо,
Тоді ми... (букви) пишемо.
2. Прочитайте вірш (вправа 450, с. 180) та дайте відповідь на питання:
- Чому, на вашу думку, не тільки слово Україна, а й слово Мати поет написав з великої букви? 
3. Пригадайте голосні звуки, які є в нашій мові та скільки в алфавіті букв для позначення голосних звуків.

4.Зробіть звуко-буквений аналіз слів Україна, м’ята, розмовляти. 
5.Спишіть речення (вправа 454, с. 182) та підкресліть слова з апострофом. 
на  букви, між якими стоїть апостроф у підкреслених словах.
6. Зверніть увагу!!!

7. Пригадайте правила переносу слів.





8. «Бліц опитування»
- Скільки букв в українському алфавіті? 
- Скільки є букв для позначення голосних звуків? 
- Яка буква не позначає звука? 
- Які букви завжди позначають два звуки? 
9.Домашнє завдання. Вправа 456, с. 182 та перегляньте відеоурок.



Математика

Тема. Ознаки подільності на 2 і на 5. Розв’язування задач.
1. Ознайомлення з ознаками подільності на 2 та 5 (с. 163, завдання 1083)
Завдання 1083
- Добутком яких двох чисел можна замінити число 10?
Кожне число, що складається тільки з десятків і не має окремих одиниць, ділиться на 10, а отже, і на 2, і на 5. Тому подільність чисел на 2 і на 5 без остачі залежить лише від останньої цифри.
Висновок. На 2 без остачі діляться числа, запис яких закінчується цифрами 0; 2; 4; 6; 8.
На 5 без остачі діляться числа, запис яких закінчується цифрою 5 або 0.



2. Виконайте усно завдання 1084 (с. 163)
Не обчислюючи, визначте, які числа діляться без остачі на 2, а які — на 5.
Діляться на 2: 232; 780; 896.
Діляться на 5: 645; 780; 915.
3. Розв’яжіть задачу  1085 (с. 163)
4.Виконай ділення з остачею.
44 : 7          27 : 5              65 : 9
25 : 4          38 : 6              48 : 7
5. Домашнє завдання. С. 164, завдання 1093; 1094.

Природознавство

Тема. Яке значення має шкіра? Гігієна шкіри.
1. Пригадайте та дайте усно відповідь на питання:
- Із яких органів складається кровоносна система?
- Яке значення має кров для організму людини?
- Як виникає пульс? Поясніть, для чого людині потрібно вміти його вимірювати.
- Що завдає шкоди роботі серця?
-Пофантазуйте: уявіть, що перетворившись на маленького гномика, ви мандруєте кровоносною системою. Розкажіть про те, що б ви могли побачити.
2.Відгадайте загадку
:
Тіло щільно прикриваю. Піт назовні виділяю. Захищаю і дихаю. Температуру тіла регулюю. (Шкіра)
3.Робота за п ідручником (с. 160-162)
- Пригадайте! Який вигляд мають покриви тіла в різних тварин?
- Поміркуйте! Для чого потрібна шкіра?
Запам'ятайте! До покривів тіла належать шкіра та її похідні, які захищають організм від впливів зовнішнього середовища. Похідні шкіри — це нігті й волосся.
4.Практична робота. Вивчення властивостей шкіри
1) Розглянь шкіру своєї руки, доторкнись до неї, відтягни. Переконайся, що шкіра м'яка, пружна, гладенька.
2) Проведи пальцем по своєму лобі, а потім доторкнись до чистого скельця або дзеркальця. На шкірі є жир і піт.
3) Роздивись шкіру на руці та нігті крізь лупу. Ти побачиш багато волосків і маленьких отворів. Це — пори, через які виділяються назовні жир і піт.
-Для чого потрібна шкіра?
5. Прочитайте з чого складається шкіра.
 На шкірі є багато отворів. Це пори. Крізь пори на поверхню шкіри виступають жир і піт. Жир укриває шкіру тоненьким шаром, робить її м'якою і пружною. Піт випаровується з поверхні шкіри й охолоджує тіло людини. Завдяки цьому організм людини не перегрівається під час спеки, важкої роботи. З потом також видаляються з організму деякі шкідливі речовини. Порошинки, змішуючись із жиром і потом, забруднюють шкіру.
Бруд закриває пори. На брудній шкірі може оселитися багато бактерій. Крізь подряпинки на шкірі вони проникають в організм людини і спричиняють різноманітні захворювання. Тому слід дбати про чистоту шкіри.
Треба мити все тіло милом і мочалкою не рідше одного разу на тиждень. Обличчя, вуха, шию мити два рази на день — уранці і перед сном. Руки потрібно мити декілька разів на день, особливо перед їжею, насухо витирати руки своїм рушником.
6.Зверніть увагу!


Висновки
• Шкіра – орган
чуття. Вона пронизана нервовими закінченнями, тому ми відчуваємо тепло, холод, біль.
Шкіра захищає внутрішні органи людини від ушкоджень, спеки, холоду, хвороботворних бактерій.
•   За шкірою потрібно ретельно доглядати — дбати про її чистоту.
7. П
оміркуйте та дайте усно відповідь на питання:
- Чому після лазні легше дихається?
- Чому, якщо людина сильно пропотіла, їй необхідно витертися досуха і триматися чимдалі від протягів?
- Як називається лікар, який лікує захворювання шкіри? (Дерматолог)
8. Цікаво знати!
—  Тіло людини не перегрівається під час спеки завдяки поту, який охолоджує тіло. Багато тварин також уміють захищатися від спеки. Наприклад, у спеку собака відкриває пащу і висовує назовні вологого язика. Це збільшує випаровування. Так тварина уникає перегріву.
9.
Домашнє завдання.  С. 160-162, заповнити сторінки в друкованому зошиті відповідно теми уроку та переглянути відео.











Комментариев нет:

Отправить комментарий