14 травня
Читання
Тема. Умій у звичайному побачити
незвичне. І. Світличний «А. М’ястківський «Біла хмарка, біла…»
- Як багато невідомого, цікавого й
загадкового навколо тебе! Але щоб зуміти це, побачити й почути, треба неодмінно бути
уважним і допитливим. Лише повсякденні спостереження
й пошуки допоможуть вам відкрити таємниці
навколишнього світу. Сьогодні ми будемо вчитися у звичайних речах бачити щось
незвичайне.
1. Відгадайте загадку та дайте відповідь на питання: "Що ви знаєте про цю пташку? "
В мене є великий
хист,
Я співаю
як артист.
Спів мій
радісний усюди
Люблять
слухати всі люди. (соловей)
2.Прочитайте про солов'я.
Ця пташка
поширена по всій Україні. Невеличка, розміром з горобчика, але довша і
стрункіша. Забарвлення оперення рудувато-буре, знизу сірувате. Очі великі,
темні. Повертається із зимівлі у кінці квітня – на початку травня, коли
з’являються комахи. Летять пташки поодинці вночі. Першими прилітають самці,
згодом і самки. Через 3-5 днів після прильоту самець, сидячи десь невисоко на
гілочці з трохи опущеними крилами, починає співати. Спочатку його можна почути
тільки вранці та ввечері, а потім якийсь час він співає безперервно, особливо
вночі, щоб привабити до себе самку, яка прилетить через кілька днів. Своїм
співом він попереджає всіх інших птахів, що дана гніздова ділянка вже зайнята.
Літає швидко й легко, по гілках і по землі плигає. Найдіяльніший цей птах
вночі, коли він переважно й годується. Пари зберігають вірність багато років.
Гніздо мостить у вологих листяних лісах і парках біля струмків, озер, річок, де
добре розвинутий чагарниковий підлісок, будуючи його з сухого листя, тоненьких
гілочок, листочків очерету. Для нього характерне посвистування, тьохкання.
Ніжні звуки змінюються більш гучними, радісні – сумними.
3.Прочитайте прислів’я і приказки про солов’я.
У народі
кажуть: «Соловей співає, коли може
напитися роси з березового листа»,
«Соловей співає всю ніч – буде гарна погода»
- Чи може хтось із тваринного світу позмагатися
із соловейком у його майстерності?
А ось
лисичка спробувала. Що з цього вийшло ви дізнаєтеся, прочитавши вірш Івана Світличного «Слухала лисичка солов'я».
4. Прочитайте вірш Івана Світличного «Слухала лисичка солов'я» та дайте відповіді на
питання:
-Якою ви уявили Лисичку?
-Чи вдалою
була її спроба?
- Яка думка
прийшла Лисичці, коли вона слухала Солов'я?
- Що треба
було мати, на думку Лисички, щоб гарно заспівати?
- У яких
рядках передається головна думка?
- Чи
погоджуєшся ти з його думкою?
- На кого з
героїв казки М. Носова схожа Лиска? Чим?
5. Зверніть увагу на аналіз вірша!!!
Тема: поетична розповідь про що думала Лисичка, слухаючи Солов'я.
Головна думка: у кожного свій талант.
6. Прочитайте вірш А.М'ястківського «Біла хмара, біла» та підготуйте відповіді на питання:
- Яка
картина природи зображена у вірші?:
- Знайдіть
порівняння. З якою метою їх вжито?
- Чи може
«бігти» хмарка?
7.
Зверніть увагу на аналіз вірша!!!
Тема: поетична розповідь про красу природи під час цвітіння трав.
Головна думка: умій у звичайному побачити незвичайне.
7.Робота над
картиною О.Камінської «Моя сестричка».
- Як бачимо,
кожна людина в житті повинна обирати такий вид діяльності, який вона вміє
найкраще робити. Тільки тоді в неї
все буде виходити на «відмінно». Чи ви
обрали вже те, що ви найкраще вмієте робити? Чи з’ясували, у
чому полягає ваш талант?
- Отже, щоб
не бути такими, як Незнайко, а писати
такі чудові вірші й оповідання, як ті,
що ми читали на уроці, слід замислитись над тим, який нахил у діяльності слід
розвивати вже зараз,навчаючись у школі.
8.Розгляньте картину О. Камінської та підготуйте відповіді на питання:
- Чим
захоплюється дівчинка?
- Де
відбувається дія?
- Чи
подобаються тобі її малюнки?
- Як ти вважаєш, дівчинка вже завершила свою роботу чи ні?
- Уважно
роздивись малюнки. Про що дівчинка любить малювати?
- Які
кольори переважають на картині О. Камінської?
9.Домашнє завдання. Виразно читати вірші с. 180.
За
вибором: скласти вірш або намалювати щось незвичайне, те, що ви побачили у
природі.
Російська мова
Тема. Слова,
служащие для связи слов в предложении.
В. Потëмкин «Ветры по небу гуляют». Н. Надеждина «Лесные малыши».
1. Прочитайте стихотворение (с.
147,упр.451) и подготовьте ответы на вопросы:
- Какое
время года описано в стихотворении?
- Любите
ли вы это время года? За что?
-Найдите в
тексте слова, служащие для связи слов в предложении.
-Прочитайте
стихотворение, не употребляя этих слов.
-Понятен
ли текст
?
2. Знакомство
со служебными словами. Прочитайте
правило на с.148.
Запомните! Служебные слова всегда пишутся
раздельно!
3.Выполните
упр.453.
Выпишите
,раскрывая скобки.
1.Слова,
которые пишутся слитно;
2.Слова,
которые пишутся раздельно.
Запомните! Служебные слова никогда не
употребляются с глаголами.
Прочитайте
текст Н. Надеждиной «Лесные малыши» и дайте ответы на вопросы:
- Почему
текст имеет такое название?
- Что
может случится с лесными жителями, если человек будет безответственно относиться
к природе?
- Что
нужно сделать, чтобы природа сохранила свою красоту?
- Что вы
лично делаете для этого?
4.Домашнее задание. Упр.459,повторить
правило на стр.148
Математика
Тема. Контрольна
робота.
1. Розв’язати задачу.
У пральню привезли 96 кг білизни. 1/3 частину
білизни завантажили у велику пральну машину, а решту — порівну в 4 малих. По
скільки кілограмів білизни було завантажено в малі машини?
2. Розв’язати
приклади.
72 : 24 = 5 •
120 =
61 – (15 – 9)=
76 : 19
= 26 • 3 – 30= 130 • 4=
360: 6 = 183 – 48 • 3 = 850 – 324=
180+420= 60 –
24 • 2 + 18= 24 : (40 – 32) + 57=
3.
Розв’язати рівняння
x-5 = 80 у+112 = 368 а:4 = 1
4. Робота
з геометричним матеріалом
Накреслити
три відрізки: перший — 8 см, другий — у 4 рази коротший, ніж перший, а третій —
на 3 см довший за другий.
5.
Обчисли
54 м – 40 дм
1 кг – 400 г
3 доби – 20 год 1 км – 600 м
6. Знайти:
●
п’яту частину від 4 дм;
●
шосту частину доби;
●
четверту частину хвилини;
●
кількість днів у 7 тижнях.





Комментариев нет:
Отправить комментарий