18 травня
Українська мова
Тема. Повторення вивченого про текст.
1.Пригадайте, що таке текст та з яких частин складається текст?
2. Запишіть виправлений текст (вправа
459, с. 183–184) та доберіть до нього заголовок.
3. Прочитайте текст із вправи 460 (с. 184), доберіть до нього заголовок та випишіть прийменники разом з іменниками, до яких вони
належать. До кожного іменника ставте питання в дужках.
4.Домашнє завдання. 1)Зі слів кожного рядка складіть речення. Запишіть їх так,
щоб вийшла зв’язна розповідь.
1) Повернулися, вирію, з, ластівки
2) Дахом, гнізда, під, вони, ліплять
3) Грудочки, з, річки, носять, глини, ластівки
4) Пташенятам, м’яко, у, буде, гнізді.
Запитання до тесту "Текст":
1.На які типи поділяють тексти?
1.На які типи поділяють тексти?
а)казка, вірш,
загадка;
б) розповідь, опис, міркування;
в)оповідання,
байка, прислів'я.
2. Поділи текст на речення.Познач, скільки речень у тексті.
Наше місто влітку зелене на
вулицях росте багато дерев і квітів у місті є парк біля парку протікає річка.
а) два речення;
б) три речення;
в) чотири речення.
3. Визнач тип
тексту.
Мурашки - наші друзі. Вони роблять родючішим наш
грунт, розносять на далекі відстані насіння рослин. А ще воюють з різними
шкідниками лісу, саду та городу. У мурашнику панує злагода, і кожен знає своє
діло.
а)тект-розповідь;
б)текст-міркування;
в)текст-опис.
4. Що таке
абзац?
а)частина тексту, яка містить одне або кілька речень,
зв'язаних між собою за змістом;
б)одне або кілька словосполучень;
в)одне або кілька слів
5. Прочитай
текст. Визнач тип тексту :
Для чого лисицi хвiст потрiбен? Та вона ж без нього зовсiм пропаде .
Поженуться за нею собаки --
швидко її безхвосту зловлять. А з хвостомлисичка неодмiнно їх надурить . Поведе
хвостом праворуч, а сама влiво метнеться. Так i втече руда
геть вiд переслiдувачiв.
а) текст-опис ;
б) текст-мiркування ;
в) текст-розповiдь.
Читання
Тема. Незвичайний подарунок - краса.
В. Сухомлинський «Сергійкова квітка».
1. Прочитайте оповідання В. Сухомлинського “Сергійкова квітка” та
дайте відповіді на питання:
-Як ви думаєте, про кого це оповідання?
- Коли і де зустрілися діти?
- Чим вони хвалилися?
2. Пограйте в гру “Так. Ні”. (підтвердити рядками з тексту).
- Петро отримав у подарунок ножик.
- Максим здивував друзів соловейком.
- Гриць хвалився ліхтариком.
- Сергійко сам зробив товаришам незвичайний подарунок – красу.
3. Розгляньте малюнок. Якими словами твору ви б його підписали?
●“Це була прекрасна квітка.”
● “Диво квітка”
- Хто із зображених на малюнку дітей – Сергійко? Доведіть свою думку?
4. Домашнє завдання. Читати, переказувати с.183 -185 та скласти сенкан «Улюблена квітка».
-Як ви думаєте, про кого це оповідання?
- Коли і де зустрілися діти?
- Чим вони хвалилися?
2. Пограйте в гру “Так. Ні”. (підтвердити рядками з тексту).
- Петро отримав у подарунок ножик.
- Максим здивував друзів соловейком.
- Гриць хвалився ліхтариком.
- Сергійко сам зробив товаришам незвичайний подарунок – красу.
3. Розгляньте малюнок. Якими словами твору ви б його підписали?
●“Це була прекрасна квітка.”
● “Диво квітка”
- Хто із зображених на малюнку дітей – Сергійко? Доведіть свою думку?
4. Домашнє завдання. Читати, переказувати с.183 -185 та скласти сенкан «Улюблена квітка».
Математика
Тема. Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 213 • 3
1. Запишіть вирази та знайдіть їх
значення № 1098.
94 - 6•7=
63: (15 – 6)=
2. Розгляньте запис письмового
способу множення виду 213 • 3 на с.166.
3. Виконайте письмово № 1100.
4. Розв’яжіть задачу 1102,
користуючись даним планом:
1) Скільки відвідувачів прийшло
на виставку другого дня?
2) Скільки всього осіб відвідало
виставку за два дні?
3) Скільки всього третьокласників
відвідало виставку?
Тест "Повторення таблиць множення і ділення"
Запитання 1
Знайдіть помилку у
ряді добутків отриманих при множенні числа 5.
10,15,20,26,30,35,40,45.
а)15;
б)26;
в)40.
Запитання 2
Доповніть нерівність.
42>6 у ... разів
а)у 7 разів;
б)у 8 разів;
в)у 5 разів.
Запитання 3
Оберіть правильний
розв'язок задачі.
У ящику 15 кг яблук , а у відрі - 5 кг . На скільки менше кг яблук у
відрі, ніж у ящику?
а)15-5;
б)15+5;
в)15:5.
Запитання 4
Позначте правильну
нерівність.
7⋅7>49
5>64:8
72:8<20
а)7⋅7>49;
б)5>64:8;
в)72:8<20.
Запитання 5
Обчислити вираз.
7⋅10-90:10
а)61;
б)62;
в)63.
Запитання 6
Розшифруйте дату.
25.05.
а)25 травня;
б)25 квітня;
в)25 березня.
Запитання 7
Заповніть пропуски.
26см=...дм...см
а)6дм 2см;
б)2дм 6см;
в)20дм 6 см.
Запитання 8
Знайдіть помилку.
1м>1дм
85к.<1грн
1хв<75с
24год < 1доба
а)1м>1дм;
б)1хв<75с;
в)24год < 1доба.
Запитання 9
Визначте правильний
розв'язок задачі.
У Маринки 63 грн, а в
Артема - у 9 разів менше. Скільки всього грошей у дітей?
а)63+(63:9);
б)63+(63-9).
Запитання 10
Визначте правильний
розв'язок задачі.
У Сашка було 7 купюр
по 5 грн , а в Олени 32 грн . На скільки більше гривень було у Сашка , ніж в
Олени ?
а)(5⋅7)-32;
б)(7⋅5)-32.
Запитання 11
Довжина квадрата
дорівнює 5 см. Який периметр?
а)10 см;
б)20 см;
в)50 см.
Запитання 12
Вибери правильне
розв'язання задачі: "У майстерні було 460 м тканини. Спочатку використали
85 м тканини, а потім - ще 60 м. Скільки метрів тканини залишилося?"
а)460-85+60;
б)460-(85-60).






Комментариев нет:
Отправить комментарий