понедельник, 18 мая 2020 г.


19 травня


Читання

Тема. Сила уяви. Г. Кирпа «Чого я другу не сказав?»
1.Перекажіть оповідання В. Сухомлинського «Сергійкова квітка»
2. Конкурс на кращий сенкан «Улюблена квітка».
3. Дайте відповіді на запитання:
- Чи доводилося вам придумувати казки?
- Які казки ви могли би почути від друзів?
4. Познайомтесь з письменницею Галиною Кирпою.




5.Прочитайте вірш Галини Кирпи «Чого я другу не сказав?» (с. 185) та дайте відповідь на питання:
- Який цей вірш за настроєм?
6. Зверніть увагу!
У бувальцях був — тут: досвідчений, розумний.
7. Прочитайте слова, які є близькими за значенням до слів подалися (пішли);
8. Знайдіть рядки вірша у яких можна знайти відповіді на питання:
- Про що хотів розказати хлопчик своєму другові?
- Де він збирався шукати казки?
- Які рядки підтверджують, що вони обидва великі фантазери?
9.Зверніть увагу на аналіз вірша!!!
Тема: поетична розповідь про двох друзів фантазерів.
Головна думка: вірте у казку і вчіться творити добро і красу!
10. Пограйте в гру «Добери риму».
Не сказав — ... (на став). Піски — ... (казки).
Не чув — ... (був). Кит — ... (говорить).
Не сказав — ... (встав). В димарі — ... (до зорі).
Сам — ... (вам). Залюбки — ... (казки).
11. Домашнє завдання. Виразно читати вірш на с.185.

Українська мова

Тема. Повторення вивченого про частини мови.
1. Розгляньте таблицю.
Частини мови
Іменники
Прикметники
Дієслова
слова, які називають предмети
слова, які називають ознаки предметів
слова, які називають дії предметів
Хто? Що?
Який? Яка? Яке? Які?
Що робить? Що зробить?
птах ліс
сонячний сонячна сонячне сонячні
світить буде світити
2. Випишіть з 3 абзацу впр.462 (с.185) іменники, прикметники, дієслова.
3.Випишіть з тексту вправи 463(с. 185, 186) дієслова з префіксами, префікси позначте. До кожного дієслова поставте питання.
4. Прочитайте
Це цікаво!  Скільки в нашій мові префіксів? Виявляється, цього ніхто точно не знає. Учені вважають, що близько 50. А в китайській мові префікси відсутні взагалі. 
Суфікси у старих граматиках української мови називалися «наростками». Яка назва вам подобається більше? 
5. Домашнє  завдання. Виконайте тести "Повторення вивченого про іменник та прикметник", "Повторення вивченого про дієслово"та перегляньте відеоурок.


Виконайте тест «Повторення вивченого про іменник та прикметник», код доступу 4044695, відкривши посилання join.naurok.ua
Запитання 1
Частина мова, яка вказує на ознаку предмета і відповідає на запитання який? яка? яке? які? називається
а)дієслово;
б)прикметник;
в)іменник.
Запитання 2
У прикметника та іменника спільні такі категорії:
а)число і відмінок;
б)рід, число, відмінок;
в)рід, відмінок.
Запитання 3
Який відмінок відсутній у прикметника?
а)називний;
б)знахідний;
в)родовий;
г)клична форма.
Запитання 4
Обери словосполучення іменника і прикметника
а)далеко летіти;
б)високо стрибав;
в)цікава картина.
Запитання 5
Обери іменники
а)пишний;
б)Весело;
в)краса;
г)прийшов;
д)земля.
Запитання 6
Що таке іменник?
а) Це частина мови, яка вказує на предмет або предметність і відповідає на питання хто? що?
б)Це частина мови, яка вказує на дію предмета і відповідає на питання що робити? що зробити?
в)Це частина мови, яка вказує на ознаку предмета і відповідає на питання який? яка? яке? які?
Запитання 7
За запитанням хто? що? можна визначити:
а)рід іменника;
б)істота чи неістота;
в)власна чи загальна назва.
Запитання 8
Скільки відмінків має іменник
а)7;
б)6;
в)4;
г)5.
Запитання 9
У якому реченні виділене слово є прикметником?
а)Добре слово краще, ніж будь-які ліки.
б)Він почувався добре.
в)Мені було добре і весело з ними гратися.
Запитання 10
Дідусь зірвав мені найкраще яблуко.
Підкреслене слово в реченні виступає:
а)присудком;
б)підметом;
в)другорядним членом речення.
Виконайте тест «Повторення вивченого про дієслово» за кодом 7202357, відкривши посилання join.naurok.ua
1. Дієслово – це частина мови…
а) що називає предмет;
б) що називає дію предмета;
в) називає ознаку предмета.
2. Дієслова відповідають на запитання…
а) який? яка? яке? які?
б) хто? що?
в) що робити? що зробити?
3. Дієслово у реченні найчастіше пов’язане …
а) з прикметником;
б) не повʼязується ні з якою частиною мови;
в) з іменником.
4. Вибери той ряд слів, де записані тільки дієслова:
а) сад, робота, зелень;
б) робити, садили, зеленіє;
в) робітник, зеленієш, садовий.
5. Дієслово у реченні найчастіше виступає…
а) підметом;
б) присудком;
в) другорядним членом речення.
6. Познач дієслово у неозначеній (початковій) формі:
а) мовчав
б) дрімає;         
в) сподіватися.
7. Дієслова мають три часи:
а) теперішній, завтрашній, минулий;
б) теперішній, вчорашній, минулий;
в) теперішній, минулий, майбутній.
8. Які з поданих дієслів стоять у минулому часі?
а) прилетить, заспіває, сховає, світитиме;
б) летів, співала, заховав, світило;
в) летить, співає, ховає, світить.
9. Які з поданих дієслів означають завершену дію?
а) сказав, прилетів, співало;
б) писав, зловила, бігав;
в) прочитав, намалювала, обчислив.
10. Як пишеться “не” з дієсловами?
а) окремо;
б) разом;
в) через рисочку.
11. Визначте  граматичну основу  речення “Лагідно пригріває весняне сонечко”.
а) лагідно пригріває;
б) весняне сонечко;
в) пригріває сонечко.
12. Познач рядок, у якому слова записані правильно.
а) непобачити, узлісся, зилені;
б) вмивається, весна, розбитий;
в) граєця,  м’ята,  дошчовий.
13.Визнач рядок, у якому дієслова стоять у минулому часі
а)носитиму, зацвіла, придумаєте;
б)палають, пожнеш, мовчимо;
в)відвіз, зробив, поснідав.
14.Визнач рядок, у якому дієслова стоять у теперішньому часі
а)знаходив, знаходила, знаходили;
б)находжу, знаходимо. знаходите;
в)знайду, буду знаходити, знаходитиму.
15.В якому порядку за часом стоять дієслова: 
лікує, лікуватиме, лікував?
а)теперішній, минулий, майбутній.
б)майбутній, теперішній, минулий.
в)теперішній, майбутній, минулий.
16.Добери синоніми до слова "радіти"
а)сумувати, нудитися;
б)веселитися, розважатися;
в)радити, рекомендувати.
17.Визнач речення, в якому дієслово вжито в минулому часі.
а)У міському парку грав оркестр.
б)Улітку будемо відпочивати на морі.
в)Навесні все в лісі співає.
18.У якому рядку всі дієслова означають завершену дію?
а)зійшло, списала, прокинулась;
б)дихнув, проглядає, задумала;
в)тривало, мовчить, тремтить.
19.У якому рядку всі дієслова означають незавершену дію?
а)скинула, стерли, списують;
б)мовчить, чепурилась, квокче;
в)підійняв, стримує, полагодив.
20.Визнач, у якому реченні дієслово вжито в переносному значенні.
а)Дерева прокидаються від зимового сну.
б)Діти залюбки граються у комп'ютерні ігри.
в)Дідусь перегладає свіжу газету.
21.Яким дієсловом можна замінити фразу "Робити з мухи слона"?
а)змайструвати;
б)перетворювати;
в)уявляти;
г)перебільшувати.
22.Визнач рядок, у якому записані антоніми до слова “давати”
а)мовчати;
б)будувати;
в)забирати.
23.Частка не з дієсловами пишеться -?
а)разом;
б)окремо;
в)через дефіс.
24.Обери групу дієслів у початковій формі
а)надрукувала, переписав, відійшли;
б)мерехтіти, співати, мріяти;
в)підвезе, відкриє, заспівають.

 Математика

Тема. Письмове ділення на одноцифрове число виду 966:3.
1. Розгляньте, як знайшли письмово  частку 966:3 на с. 172.
2. Зверніть увагу на алгоритм письмового ділення на одноцифрове число.

3. За зразком у підручнику виконайте ділення письмово №1150.
4. Знайдіть письмово половину числа 642, третину числа 399.
5.Знайдіть письмово частку й остачу №1154.
6. Розв'яжіть письмово геометричну задачу № 1153.
7.Домашнє завдання. Виконайте тест "Повторення множення і ділення в межах 1000. Частини", використовуйте код доступу 3427218, відкривши посилання join.naurok.ua  та перегляньте відеоурок. 


Тест "Повторення множення і ділення в межах 1000. Частини"
Запитання 1
Знайти значення виразу  560 : 7 6
а)48;
б)480;
в)360;
г)420.
Запитання 2
Знайти значення виразу  86 - 48 : 4
а)74;
б)9;
в)72;
г)98.
Запитання 3
Обчислити значення виразу а  12 + а, якщо а = 3
а)39;
б)45;
в)15;
г)30.
Запитання 4
Знайти значення х у рівнянні      х - 54 : 6 = 6
а)3;
б)9;
в)48;
г)15.
Запитання 5
Урок розпочався о 10год50хв і тривав 40хв. О котрій годині закінчився урок?
а)11.20;
б)11.00;
в)11.25;
г)11.30
Запитання 6
Скільки годин становить ¼ доби?
а)10год;
б)8год;
в)6год;
г)12год
Запитання 7
У 3 класі 6 дівчаток. Це ⅓ всіх учнів класу. Скільки всього учнів навчається у 3 класі?
а)15;
б)20;
в)18;
г)12
Запитання 8
Знайди частку та остачу у виразі  60 : 7
а)7(ост.11);
б)8(ост.4);
в)9(ост.6);
г)8(ост.6)
Запитання 9
Розв'яжи задачу і вкажи правильну відповідь
Задача
У цистерні було 840л води. Частину води відлили у 5 бідонів по 34л. Скільки літрів води залишилось у цистерні?
а)670л;
б)770л;
в)650л;
г)760л









Комментариев нет:

Отправить комментарий