понедельник, 4 мая 2020 г.


5 травня


Літературне читання

Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором (письмово)
1. Прочитайте оповідання Віри Оберемок «Колючі гості».
2. Виконайте письмово завдання до даного тексту.
Колючі гості
    Це було восени, коли з дерев уже осипалося листя. Гуляючи в саду, Христинка помітила, що під яблунею сидить їхня кицька Мурочка й щось розглядає. Дівчинка підійшла до неї й питає:
- Що ти тут видивляєшся, Мурочко? Мишку хочеш упіймати?
Та не звернула на Христинку ніякої уваги й продовжувала пильно дивитися на купку жовтого листя під яблунею. Стала придивлятися до тієї купки й Христинка. І раптом помітила, що листячко ніби дихає, ворушиться. Ой, що там? Христинка мерщій - до мами, яка поралася на городі, привела її до яблуні.
- Там хтось є, - показала рукою на купку листя, що дихало.
Мама взяла гіллячку, обережно розгребла його, а там – їжак. Стомився за ніч, блукаючи, і вмостився під яблунею відпочити.
- Ой, гарнесенький який! – плеснула в долоньки Христинка.
Їжачок і справді був симпатичний. Мама передала Христинці гіллячку.
- Ти постережи його, щоб не втік, а я молока принесу, пригостимо.
Принесла, налила в блюдечко й поставила перед їжачком:
- Пий!
Їжачок посидів хвилинку, принюхуючись, а потім устромив носика в блюдечко й почав пити. Мурка, що сиділа тут же, біля Христинки, побачила таке й теж захотіла поласувати молочком. Тільки підкралася до блюдечка, а їжачок на неї як чмихне, вона й відскочила. Вихлебтавши молоко, їжачок подивився на Христинку та її маму блискучими намистинками очей, ніби подякував за частування, і поваго пошелестів від них.
    Увечері, відчинивши двері веранди, Христинка загукала:
- Мамо! Мамо! А до нас гості!
Біля східців вона побачила двох великих і троє маленьких їжачків. Це їжак, якого вони з мамою пригостили уранці молоком, привів до них вечеряти свою сімю.  Налили у велику тарілку молока й поставили перед їжаками. Всі п’ятеро одразу ж обступили тарілку й ну дружно смакувати. Після того сім’я їжачків приходила ще кілька разів, і Христинка з мамою охоче пригощали усіх свіжим молоком.
   Аж ось випав перший сніг. Їжаки не показувалися.
- Залягли на зиму спати, - пояснила Христинці мама.
     І дівчинка почала чекати весни, щоб знову побачити своїх друзів.
                                                                                                                                    Віра Оберемок
Письмові завдання.
1. До якого жанру належить прочитаний твір? Запиши.
2. З’єднай стрілочками персонажа та слова, які йому належать.
- Що ти тут видивляєшся?                                  
- Ти постережи його, щоб не втік. ●
- А до нас гості!                                                         мама
- Залягли на зиму спати!                                          Христина
3. Розташуй пункти плану в правильній послідовності відповідно до змісту твору.
□ Сім’я їжачків.
□ Кицька під яблунею.
□ Гостинець для їжачка.
□ Знахідка у листі.
4. Продовж речення словами з тексту.
Події в тексті відбувалися пізньої осені, тому що …
Очі їжачка були схожі на …
Кицька Мурка пильно дивилася на купку жовтого листя, бо …
Листячко, де сидів їжачок, ніби …
5. Запиши відповідь на запитання.
Де дівчинка знайшла їжачка?
Чому їжачки не показувалися, коли випав перший сніг?
6.Запиши, чому, на твою думку, оповідання Віри Оберемок «Колючі гості» має таку назву? (2-3 речення)
Українська мова

Тема. Закріплення знань про дієслово як частину мови. Перевірна  робота по темі «Дієслово».
1. Випишіть з тексту вправи 446 (с.177 – 178) дієслова, у дужках напишіть до них питання та надпишіть час.
2. Із тексту вправи 447(с.178 – 179) випишіть дієслова теперішнього часу та утворіть від них дієслова минулого часу.



3.Спишіть із вправи 448 правила поведінки на вулиці, розкриваючи дужки.
4.Домашнє завдання. Виконайте завдання  перевірної роботи.
1. Підкреслити у тексті дієслова.
Любіть книжку — вона полегшить вам життя. Вона навчить вас шанувати людину й самих себе.
2. Визначити час дієслів.
Потонули—
Пише —
Співав —
Будуватиме—
3. До поданих дієслів дібрати антоніми.
Накривати —
Зайти —
Зав’язати —
4. До іменників дібрати споріднені дієслова.
Продавець —
Співак —
5. Вставити дієслова.
  На небі ... чорна хмара. Вона ... сонце. ... блискавка. ... грім. ... сильний дощ.
6. Скласти 2 речення, вживаючи дієслова з не.
7. Склади сполучення дієслів з іменниками.
Шепочуть (про що?) –
Замерзло (біля чого?) –
Хитають (чим?) –
Працюють (де?) –
8.Написати твір, використовуючи дієслова «Що я люблю робити у свій вільний час».

Математика

Тема. Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробовування. Розв’язування задач.
1. Розв’яжіть усно
1) 1м:4      1см:2      1год:3     1год:4
2)  Знайдіть 1/4 чисел: 12, 64, 120, 400.
2.Розв’яжіть приклади №1027(с.155), застосувавши спосіб випробовування.
125:25=5 (випробовуємо 3;5)
105:15=7 (випробовуємо 3; 5; 7)
128:16=8 (випробовуємо 3; 8)
3. Розв'яжіть приклади, користуючись даною карткою:


4. Розв'яжіть задачу

5.Розв’яжіть задачу № 1030, користуючись планом до задачі
1) Скільки м тканини пішло на халати?
2) Скільки м тканини пішло на сукні?
3) Скільки пошили суконь?
6. Домашнє завдання.№1034 та розв’яжіть приклади:
135:15=            124:31= 
168:24=            175:35=








Комментариев нет:

Отправить комментарий