5 травня
Літературне читання
Контрольна робота № 7. Робота з
літературним твором (письмово)
1. Прочитайте оповідання Віри Оберемок «Колючі
гості».
2.
Виконайте письмово завдання до даного тексту.
Колючі
гості
Це було восени, коли з дерев уже осипалося
листя. Гуляючи в саду, Христинка помітила, що під яблунею сидить їхня кицька
Мурочка й щось розглядає. Дівчинка підійшла до неї й питає:
- Що
ти тут видивляєшся, Мурочко? Мишку хочеш упіймати?
Та
не звернула на Христинку ніякої уваги й продовжувала пильно дивитися на купку
жовтого листя під яблунею. Стала придивлятися до тієї купки й Христинка. І
раптом помітила, що листячко ніби дихає, ворушиться. Ой, що там? Христинка
мерщій - до мами, яка поралася на городі, привела її до яблуні.
-
Там хтось є, - показала рукою на купку листя, що дихало.
Мама
взяла гіллячку, обережно розгребла його, а там – їжак. Стомився за ніч,
блукаючи, і вмостився під яблунею відпочити.
-
Ой, гарнесенький який! – плеснула в долоньки Христинка.
Їжачок
і справді був симпатичний. Мама передала Христинці гіллячку.
- Ти
постережи його, щоб не втік, а я молока принесу, пригостимо.
Принесла,
налила в блюдечко й поставила перед їжачком:
-
Пий!
Їжачок
посидів хвилинку, принюхуючись, а потім устромив носика в блюдечко й почав
пити. Мурка, що сиділа тут же, біля Христинки, побачила таке й теж захотіла
поласувати молочком. Тільки підкралася до блюдечка, а їжачок на неї як чмихне,
вона й відскочила. Вихлебтавши молоко, їжачок подивився на Христинку та її маму
блискучими намистинками очей, ніби подякував за частування, і поваго пошелестів
від них.
Увечері, відчинивши двері веранди, Христинка
загукала:
-
Мамо! Мамо! А до нас гості!
Біля
східців вона побачила двох великих і троє маленьких їжачків. Це їжак, якого
вони з мамою пригостили уранці молоком, привів до них вечеряти свою сім’ю. Налили у велику
тарілку молока й поставили перед їжаками. Всі п’ятеро одразу ж обступили
тарілку й ну дружно смакувати. Після того сім’я їжачків приходила ще кілька
разів, і Христинка з мамою охоче пригощали усіх свіжим молоком.
Аж ось випав перший сніг. Їжаки не
показувалися.
-
Залягли на зиму спати, - пояснила Христинці мама.
І дівчинка почала чекати весни, щоб знову
побачити своїх друзів.
Віра Оберемок
Письмові
завдання.
1. До
якого жанру належить прочитаний твір? Запиши.
2. З’єднай стрілочками персонажа та слова,
які йому належать.
- Що
ти тут видивляєшся? ●
- Ти
постережи його, щоб не втік. ●
- А
до нас гості! ● ●
мама
-
Залягли на зиму спати! ● ● Христина
3. Розташуй
пункти плану в правильній послідовності відповідно до змісту твору.
□ Сім’я їжачків.
□ Кицька під яблунею.
□ Гостинець для їжачка.
□ Знахідка у листі.
4. Продовж
речення словами з тексту.
Події
в тексті відбувалися пізньої осені, тому що …
Очі їжачка були схожі
на …
Кицька Мурка пильно
дивилася на купку жовтого листя, бо …
Листячко, де сидів
їжачок, ніби …
5. Запиши
відповідь на запитання.
Де
дівчинка знайшла їжачка?
Чому
їжачки не показувалися, коли випав перший сніг?
6.Запиши,
чому, на твою думку, оповідання Віри Оберемок «Колючі гості» має таку назву?
(2-3 речення)
Українська мова
Тема.
Закріплення знань про дієслово як частину мови. Перевірна робота по темі «Дієслово».
1. Випишіть з тексту вправи 446 (с.177 – 178)
дієслова, у дужках напишіть до них питання та надпишіть час.
2. Із тексту вправи 447(с.178 – 179) випишіть дієслова
теперішнього часу та утворіть від них дієслова минулого часу.
3.Спишіть із вправи 448 правила поведінки на вулиці,
розкриваючи дужки.
4.Домашнє завдання. Виконайте завдання
перевірної роботи.
1. Підкреслити у тексті дієслова.
Любіть книжку — вона полегшить вам життя. Вона навчить
вас шанувати людину й самих себе.
2. Визначити час дієслів.
Потонули—
Пише —
Співав —
Будуватиме—
3. До поданих дієслів дібрати антоніми.
Накривати —
Зайти —
Зав’язати —
4. До іменників дібрати споріднені дієслова.
Продавець —
Співак —
5. Вставити дієслова.
На небі ...
чорна хмара. Вона ... сонце. ... блискавка. ... грім. ... сильний дощ.
6. Скласти 2 речення, вживаючи дієслова з не.
7. Склади сполучення дієслів з іменниками.
Шепочуть
(про що?) –
Замерзло
(біля чого?) –
Хитають
(чим?) –
Працюють
(де?) –
8.Написати твір,
використовуючи дієслова «Що я люблю робити у свій вільний час».
Математика
Тема. Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробовування.
Розв’язування задач.
1. Розв’яжіть усно
1) 1м:4 1см:2
1год:3 1год:4
2) Знайдіть 1/4 чисел: 12, 64, 120, 400.
2.Розв’яжіть приклади №1027(с.155),
застосувавши спосіб випробовування.
125:25=5 (випробовуємо 3;5)
105:15=7 (випробовуємо 3; 5; 7)
128:16=8 (випробовуємо 3; 8)
3. Розв'яжіть приклади, користуючись даною карткою:
3. Розв'яжіть приклади, користуючись даною карткою:
4. Розв'яжіть задачу
5.Розв’яжіть задачу № 1030,
користуючись планом до задачі
1) Скільки м тканини пішло на
халати?
2) Скільки м тканини пішло на
сукні?
3) Скільки пошили суконь?
6. Домашнє завдання.№1034 та розв’яжіть приклади:
135:15= 124:31=
168:24= 175:35=



Комментариев нет:
Отправить комментарий