вторник, 28 апреля 2020 г.


29 квітня 


Українська мова

Тема. Закріплення дієслів, що виражають завершену і незавершену дію.
1. Пригадайте, які дієслова виражають завершену і незавершену дію.


2. Від дієслів, що означають незавершену дію, утворіть та запишіть дієслова, що означатимуть дію завершену. Використовуйте префікси: на-, при-, з-, до-, пере-, про- та інші.
Їхала, фарбує, радіє, миє,креслиш, будуєш, печеш, летить, клеїш, дзвенів.
Їхала – приїхала, …, … .
3.Виконайте творче завдання «Добирайлик».
Від дієслів незавершеної дії утворіть і запишіть дієслова завершеної дії.
Їхав - …,
бігти - …,
катався - …,
сміялися - …,
веселились - …,
одягатися - …,
холодало - …,
вітатися - … ,
жартувати - …,
телефонував - … .
4. Домашнє завдання. Вправа 440.
Математика

Тема. Розв’язування рівнянь. Обчислення периметра прямокутника.
1. Розв’яжіть рівняння №999.
2. Довжина прямокутника дорівнює 18см, а ширина – 7см. Знайдіть його периметр.
Пригадайте!!!

3. Розв’яжіть задачу 1002, користуючись планом до задачі.
1) Скільки важить пакет з горохом?
2) Скільки важить пакет із цукром?
3)Скільки цукру в 30 пакетах?
4. Домашнє завдання. №1005, №1006.

Природа

Тема. Що корисно їсти?
1. Дайте відповіді на запитання
- Що називається травленням?
- Розкажіть казку про пригоди бутербродика в організмі людини.
- Як вплине на організм хвороба якогось із органів травлення?
- Для чого треба піклуватися про свої зуби?
2. Запишіть органи травлення.
1. Ротова порожнина.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
3. Розгляньте малюнки на с.52 і подумайте. Які продукти рослинного походження, а які – тваринного.
Запам’ятайте! Харчові продукти мають рослинне і тваринне походження.
4. Прочитайте на с. 152, які харчові продукти рослинного походження споживають люди, а які – тваринного.
5. Прочитайте, яким є повноцінне харчування на думку пані Калини Пігулко.
6. Зверніть увагу!!! З їжею людина отримує необхідні організму поживні речовини. Які це речовини?
Білки – речовини, які вважають основним «будівельним матеріалом» для тіла людини. Особливо білки необхідні дітям. Так як їхній організм росте і розвивається. Білки містяться в багатьох продуктах харчування: у сирі, яйцях, м’ясі, рибі, горосі,квасолі.
Жири забезпечують організм енергією. Їх також вважають «будівельним матеріалом» тіла. Джерелом жирів є масло, сметана, сало, олія.
Вуглеводи – головне джерело енергії для нашого організму. Це цукор і крохмаль. Вуглеводів багато у хлібі, крупах, картоплі, макаронних, кондитерських виробах, фруктах.
Вівтаміни  необхідні для збереження і зміцнення здоров’я. Їх багато в овочах і фруктах.
7. Прочитайте правила повноцінного харчування.
- Їжа повинна бути різноманітною, щоб організм отримував усі потрібні для життя речовини.
- Їсти потрібно в один і той самий час. Повільно, не поспішаючи, ретельно пережовуючи їжу.
- Уранці перед уроками в школі обов’язково снідати. У голодної дитини на уроці може боліти голова, бути поганою увага, низькою – працездатність.
- Вечеряй за дві години до сну. Не переїдай.
- Дуже важливо дотримувати гігієни харчування. Перед їжею слід обов’язково ретельно мити руки, щоб не занести в організм хвороботворні бактерії та яйця глистів.
- Без здорових зубів не може бути нормального травлення. Тому за зубами треба ретельно доглядати.Після їжі полоскати рот теплою водою. Двічі на день, уранці і ввечері, перед сном, треба чистити зуби зубною пастою.
Запам’ятайте!!! Їжа, що вживається без апетиту перетравлюється і засвоюється гірше.
Запам’ятайте!!!
1. З продуктами харчування людина отримує поживні речовини: білки, жири, вуглеводи, вітаміни.
2. Щоб бути здоровим, важливо правильно харчуватися, дотримувати гігієни харчування.
8. Домашнє завдання. Опрацювати с.152 – 154 , підготувати відповіді на питання; заповнити сторінку в друкованому зошиті відповідно теми уроку. Перегляньте відеоурок.



Комментариев нет:

Отправить комментарий