Тема. Квітень усьому лад дає. В. Ткаченко “Квітень”.
1.Відгадайте
загадку і скажіть про який весняний
місяць йде мова в загадці.
Він
барвінок біля хати
Зодяга
в блакитні шати,
А
кульбабки поруч грушки -
В
нові жовті капелюшки.(Квітень)
—
В
давнину квітень називали латинським
словом „апріль”. „Апріліс” означає
„той, що зігріває сонцем; сонячний,
теплий”. Лише з 16 століття в українській
мові з'явилося знайоме нам всім слово
— „квітень”. Саме в цей час земля
починає квітнути. А ще місяць квітень
мав й інші назви: краснець, лукавець,
дзюрчальник, водолій.
Не
менш цікава назва цього місяця —
«лелечник». Ви, напевне, здогадалися,
що йдеться про найшанованішу в нашого
народу птицю — лелеку. За повір'ям,
долаючи далекі відстані, вона приносить
на своїх крилах теплу весну. Недарма в
народі кажуть: «Прилетів лелека — весну
приніс здалека».Саме
про
цей місяць прочитаєте у вірші Валентини
Ткаченко «Квітень».
2.Прочитайте
вірш Валентини Ткаченко «Квітень».
3.Підготуйте
відповіді на питання:
-
Які ознаки весни згадує автор?
-
Як розумієте вислів «День у квітні
довше сонцем квітне»?
-
Цвітіння яких рослин описано у вірші?
4.
Пограйте в гру «Додай слова рими». Відновіть вірш, додаючи свої власні рими.
Іде весна - і все радіє,
Вона сердечко наше ...
І пташечка весну стрічає,
Веселу пісеньку ... .
Які для весни є слова?Вона красива і ...,
Тендітна, й ніжна, як купава,
Весела, лагідна, ... .
І скрізь весні лунає слава.
Вона квітуча, і ...
Весна іде, немов царівна.
Зелена, сонячна, ... .
Заполоняє щастям світ,
Весна не йде, а вже ... .
Ви, діти, весну зустрічайте,
А ці слова ... .
(яскрава, чарівна, ласкава, летить, запам'ятайте, гріє, співає, жива)
5. Пройдіть тест1. Хто є автором вірша "Квітень"
а)М. Стельмах; б)Т. Коломієць; в)В. Ткаченко.
2. Який жанр твору?
а) казка; б) оповідання; в) вірш.
3. Яка тема вірша?
а)розповідь про квітневі зміни в природі;
б)розповідь про поведінку птахів навесні;
в)заклик охороняти природу.
4.Вибери назви рослин, які згадуються у вірші В. Ткаченко "Квітень"?
а)проліски; б)ряст; в)верби; г)тополі; д)ліщина; е)вільшина.
5. З якого твору ці рядки?
а)"Пташок викликаю з теплого краю..."; б)"Припливла в човні весна";
в)"Ліс - неначе весняний квітник"
6.
Домашнє завдання. Виразно
читати с.165 та перегляньте відеоурок.
Російська мова
Тема. Культура приема гостей. Проверочная работа. Диктант
1.Проверочная работа. Прослушайте и запишите диктант «Почему плачут берёзы».
2.Прочитайте о правилах гостеприимства упр. 405.
3.Прочитай пословицы из упр.406, выпиши понравившуюся тебе пословицу та подбери и запиши синонимы к сочетанию слов красный гость.
4.Ответьте на вопросы викторины «Этикет»
•Сколько времени ждут опоздавших гостей?(15 минут, затем гостей приглашают за стол.)
• Можно ли за общим столом шептаться?(Нет)
• Если со стола упала ложка или вилка, что должен сделать гость?(Попросить другую.)
• Что означает быть внимательной хозяйкой?(Видеть гостей — всех сразу и каждого в одельности; найти время, чтобы со всеми немного поговорить, а кто впервые пришёл — уделить ему больше внимания.)
5.Домашнее задание. Упр.411, с.135
Математика
Тема. Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. Розв'язування задач.
1. Запишіть математичний диктант.
2.Розгляньте приклади 979
3. Зробіть висновок:
4. Розв'яжіть задачу 980 двома способами.
5. Домашнє завдання. №983, №984 та перегляньте відеоурок.








Комментариев нет:
Отправить комментарий