13 квітня
Літературне читання.
Тема. Ознайомлення з життям і творчістю Якоба та Вільгельма Грімм. Брати Грімм «Шипшинка»
1.Прочитайте біографію казкарів
Якоба та Вільгельма Грімм
Якоб (1785–1863) та Вільгельм (1786–1859) Грімм
народилися у графстві Ханау землі Гессен у родині небагатого юриста. У сім’ї
було п’ятеро синів та маленька донька. Якоб та Вільгельм — старші. У 1801 р. велика
дружня родина перебирається до Штайнау, на батьківщину батька. Вони оселяються
в старому будинку, де, за переказами, темними глухими ночами вешталися привиди.
Це дуже захопило уяву братів-фантазерів! А ще вони любили бігати до міської
брами, біля якої з-під землі било два джерельця і куди, як говорили дорослі,
лелеки приносили дітей; подобалося їм гуляти в міському саду, який називали
«бджолиним раєм». Але всі казки дитинства скінчилися, коли одинадцятирічний
Якоб зробив у сімейній Біблії запис про смерть батька. В Європі в цей час
розгоралося полум’я наполеонівських війн, які не обминули й Німеччину. Сім’я
Гріммів переживала велику скруту. Їм так потрібна була на той час якась казкова
фея, котра змогла б відвести біду від сім’ї. І такою доброю феєю для братів
Грімм на довгі роки стала сестра їхньої матері. Саме вона допомогла дати дітям
освіту. У 1801–1807 роках з’явилися перші статті Якоба та Вільгельма Грімм, а в
1811 році й перші книжки. Іноді вони підписувалися іменем одного з братів. Але
якщо роботу неможливо було розділити, вони просто ставили під твором слова
«Брати Грімм», «зібрано братами Грімм» — так написали вони на найвідомішій
своїй книжці «Дитячі й сімейні казки», перший том якої став подарунком до
Різдва 1812 р. Все життя брати були нерозлучні. «Ми з тобою ніколи не
розлучимося!», «Ми так звикли до нашої співдружності, що розлука для мене схожа
на смерть». Це рядки з листів Вільгельма та Якоба один одному. Брати були
зовсім не схожими один на одного — серйозний, завжди задумливий Якоб і м’який,
романтичний Вільгельм (у студентські роки їх називали «Старий» і «Малюк»). Їх
розлучила смерть: хворобливий Вільгельм помер раніше. Та поховані вони разом на
Берлінському цвинтарі. На скромних надгробках викарбувані лише їхні імена, без
усяких титулів. А найкращою пам’яттю про них стало те, що вже кілька століть
діти всього світу залюбки читають записані ними казки. «Пані Метелиця», «Горщик
каші», «Заєць і їжак», «Бременські музиканти», «Дурний Ганс», «Золотий гусак»,
«Король Дроздоборід», «Снігуронька», «Попелюшка» — чудові, чарівні, прекрасні
твори.
2.
Прочитайте казку Братів Грімм «Шипшинка» (с.142 – 146) та перекажіть своїм батькам.
3. Перегляньте телеурок.
Українська мова
Тема.Вживання дієслів у переносному значенні. Складання розповіді.
1.
Пригадайте, що таке дієслова?
2. Пригадайте, що таке синоніми та усно виконайте завдання.
3. Зверніть увагу!
4.Прочитайте
вірш.Знайдіть дієслова, вжиті в переносному значенні.
Конвалії
Із
зеленої сорочки,
що зіткав весною гай,
білі дивляться дзвіночки.
Як зовуть їх – угадай.
Це конвалії у гаї
на галявині цвітуть.
І ніде, ніде немає
кращих квіточок, мабуть.
В них так пахощів багато,
цвіту свіжого, роси.
Хай ростуть, не буду рвати, –
шкода їхньої краси!
що зіткав весною гай,
білі дивляться дзвіночки.
Як зовуть їх – угадай.
Це конвалії у гаї
на галявині цвітуть.
І ніде, ніде немає
кращих квіточок, мабуть.
В них так пахощів багато,
цвіту свіжого, роси.
Хай ростуть, не буду рвати, –
шкода їхньої краси!
5.Спробуйте
усно скласти з поданих слів речення у такому порядку, щоб вийшла зв’язна
розповідь.
•Весна, по,
швидко, землі, крокує.
•Гілки, на,
бруньках,скоро, тоненьких, набубнявіють.
•Летять,
країв, з, птахи. теплих.
•Криги,
від,звільнилися, ріки.
•
Неба,з,лагідне, посміхається,сонце.
6. Домашнє
завдання. Вправа 412, с.165.
Математика
Тема.Ділення виду 360:3.Задачі,обернені
до задач на знаходження суми двох добутків.Розв’язування рівнянь.
1.Розгляньте зразок запису
обчислення виразу
360:3=□
36дес. : 3 = 12 дес. = 120
2.Виконайте письмово приклади №936
(за даним зразком).
960:3=96дес. : 3 = 32дес. =320
3.Прочитайте задачу 938 (с.143)
та розв’яжіть її письмово за планом.
4. Домашнє завдання. скласти і
розв’язати обернену задачу до задачі №938, №941(друге рівняння).
Англійська мова
Впр 4 стр 87 (написати три діалога за зразком)




Комментариев нет:
Отправить комментарий