17 квітня
Читання
Тема. Казка природи. Т. Коломієць «Березень». Прислів’я.
1.Прочитайте загадку та відгадайте.
Як його бурульки бачать,
Неодмінно гірко плачуть,
Бо не сам у гості ходить,
А весну до нас
приводить.(Березень)
2.Прочитайте інформацію.
Цікаво знати!!!
Перший весняний місяць має кілька назв.
У березні починає рухатися сік у рослинах – тож і кажуть: «місяць – соковик». «Березоль», бо на березах розпускаються
бруньки. «Сухий» - де-не-де підсихає ґрунт. «Різнопоходник», бо березень
примхливий: то дощ, то сніг, то мороз.
3. Читання вірша Т. Коломієць «Березень».
4.Проаналізуйте вірш за запитаннями підручника с.162.
5.Домашнє завдання. Виразно читати вірш (с.162).
Природа
Тема. Опорно – рухова система.
1.Пригадайте і дайте відповідь на питання.
- Чому людина є частиною живої
природи?
- Пригадайте органи людини? (Печінка,серце,нирки,легені…)
-Згадайте,що таке система
органів людини?(Система органів – це сукупність органів, які виконують спільну
роботу.)
- Які системи органів ви
запам’ятали з попереднього уроку?
-Яка система керує діяльністю
нашого організму?(Злагодженою роботою всього організму керує нервова
система.Вона складається з головного мозку, спинного мозку і нервів.До всіх
органів тіла від головного і спинного мозку відходять нерви схожі на нитки. По
них у мозок надходять різні сигнали, а від мозку йдуть зворотні сигнали всім
органам тіла).
2.Розгадайте кросворд.
1. Не годинник, а
цокає. (Серце)
2. Нескінченний потяг,
що розвозить по тілу поживні речовини. (Кишковик)
3. Коли ситий, він
мовчить. Коли голодний – бурчить. (Шлунок)
4. Орган дихання людини.
(Легені)
5. Повен хлівець білих
овець. Що це за хлівець? (Рот)
– Яке слово вийшло по
вертикалі? (Скелет)
– Людина може рухатися, завдяки узгодженій роботі кісток і м’язів. Кістки
утворюють скелет людини. Скелет – це опора тіла людини. Він захищає також багато внутрішніх органів від ушкоджень. Так, череп захищає головний мозок, хребет – спинний мозок , грудна клітка – серце, легені,
печінку.
У скелеті людини розрізняють: кістки
черепа, кістки тулуба, кістки кінцівок,тобто рук і ніг. Кістки скелета рухають м'язи. Роботу м’язів керує головний мозок.
3.Розгляньте малюнки на с. 147 унизу. Порівняйте будову
скелета й м'язової системи людини із конструкцією робота.
— Знайдіть частини скелета у своєму тілі.
— Кістки черепа міцні й нерухомі. Вони захищають головний мозок від
ушкоджень.
Скелет тулуба утворюють хребет, ребра і грудна кістка.
Хребет проходить уздовж тіла. Він складається з окремих кісток — хребців.
Хребці мають отвори, які разом утворюють канал. У ньому розташований спинний
мозок. Хребет захищає спинний мозок від ушкоджень. До хребта прикріплюються
ребра. Разом із грудною кісткою ребра утворюють грудну клітку. Вона захищає
серце і легені. Бере участь у диханні.До грудної клітки за допомогою лопаток і
ключиць (нащупайте ці кістки у своєму тілі) прикріпляються кістки верхніх
кінцівок — рук. Кістки рук, лопаток і ключиць з'єднані між собою рухомо. Тому
ми можемо опускати і піднімати руки, згинати їх у ліктях. До нижньої частини
хребта приєднуються кістки, які утворюють таз. Тазові кістки підтримують
внутрішні органи і захищають їх від ушкоджень. З тазом рухомо з'єднані кістки
нижніх кінцівок — ніг.
Ми не могли б рухатися, якби в нас не було м'язів. М'язи прикріплюються до
кісток. У тілі людини 650 м'язів. Кожен м'яз необхідний для виконання того чи
іншого руху. Наприклад, щоб зробити крок, потрібна робота двох десятків м'язів. Головна робота
м’язів – це їх скорочення і розслаблення.
Скорочення і розслаблення м'язів призводить до зміни положення кісток. Так,
коли м'яз скорочується, він тягне кістки, до яких прикріплений. А коли
розслабляється, кістки займають вихідне положення. Скорочуючись і
розслаблюючись, м'язи рухають кістки, а отже, і наше тіло. Це відбувається за
командою головного мозку.
●Скелет і м’язи утворюють опорну – рухову систему людини.
●Вона забезпечує опору і рух організму.
●Від скелета і м’язів залежить постава людини.
Постава – звичне положення тіла під час руху та у спокої.
Постава – звичне положення тіла під час руху та у спокої.
5. Прочитайте поради від
пані Калини Пігулко про правильність своєї постави на с.148.
1)Стань перед дзеркалом і визнач:
а) чи пряма в тебе спина;
б) чи піднятою ти тримаєш голову;
в) чи на одному рівні знаходяться в тебе обидва плеча.
Зроби висновок про те, яка в тебе постава.
2) Зігни ліву руку в лікті, а правою помацай м'яз. Що відчуваєш? Опусти руку. Тримай її вільно. Помацай м'яз. Які зміни відбулися?
7. Ознайомтеся з правилами «Як виробити правильну поставу?»
-не сутулитися під час ходьби;
-спати на плоскому ліжку;
-носити рюкзак за плечима;
-сидіти чи ходити по кілька хвилин із книжкою на голові;
-не підіймай непосильну ношу;
-речі, які ти носиш, намагайся розподілити рівномірно в обидві руки.
а) чи пряма в тебе спина;
б) чи піднятою ти тримаєш голову;
в) чи на одному рівні знаходяться в тебе обидва плеча.
Зроби висновок про те, яка в тебе постава.
2) Зігни ліву руку в лікті, а правою помацай м'яз. Що відчуваєш? Опусти руку. Тримай її вільно. Помацай м'яз. Які зміни відбулися?
7. Ознайомтеся з правилами «Як виробити правильну поставу?»
Щоб постава була правильною треба:
-рівно сидіти під час письма;-не сутулитися під час ходьби;
-спати на плоскому ліжку;
-носити рюкзак за плечима;
-сидіти чи ходити по кілька хвилин із книжкою на голові;
-не підіймай непосильну ношу;
-речі, які ти носиш, намагайся розподілити рівномірно в обидві руки.
Запам’ятайте!!!
Щоб виробити правильну поставу, треба слідкувати за тим, як ти сидиш і
рухаєшся, треба займатися фізкультурою і спортом.
8. Перевір
себе:
1. Що є опорою тіла людини?
шкіра
хребет
скелет
хребет
скелет
2. Яке значення має скелет в організмі людини?
Захищає внутрішні
органи від пошкоджень
захищає від холоду та спеки
захищає організм від хвороботворних бактерій
захищає від холоду та спеки
захищає організм від хвороботворних бактерій
3. Які продукти треба їсти, щоб кістки були міцними?
рибу
сир
шоколад
сир
шоколад
4. Яку властивість мають м`язи людини?
Скорочуватись і
розслаблятися
реагувати на подразнення
змінювати положення тіла
реагувати на подразнення
змінювати положення тіла
Дорогі діти, ростіть здоровими, стрункими,
міцними!!!
9.Домашнє завдання
.Читати,відповідати на питання с.147,148. Заповнити сторінки в друкованому
зошиті відповідно теми уроку та переглянути відео.
Російська мова
Тема. Праздничные
национальные блюда.
1.Вспомните какую тему
изучали на прошлом уроке?
2. Поиграйте в игру «Узнай
слово».
Прочитайте
слова, если увидете слова, которые относятся к тематической группе «Праздник»,
хлопните в ладоши 1 раз.
Азбука,
ëлка, хоровод, звëзды, костер, небо, венок, кулич, писанка, лес, грибы.
3.Прочитайте упр.398,
озаглавьте его высказыванием из упр.397. Запишите это высказывание.
4.Прочитайте упр. 399,
найдите в тексте слова, называющие кушанья.
5.Прочитайте рубрику «Для
почемучек», с. 132.
6.Домашнее задание.
Упр.403 (с.133).








Комментариев нет:
Отправить комментарий