27
квітня
Читання
Тема. Ознайомлення з життям і творчістю Миколи Сингаївського.
М. Сингаївський «Вийшов травень з лісу», «На врожай».
1. Прочитайте біографію Миколи Федоровича Сингаївського
на с. 167.
2.Прочитайте вірш М. Сингаївського «Вийшов травень з лісу» напівголосно, потім
спробуйте кожний стовпчик двічі: згори вниз і навпаки.
3. Відшукайте стовпчик вірша, у якому подано лише
дієслова.
4.Зверніть увагу на аналіз вірша «Вийшов травень з лісу»!!!
Тема: поетична
розповідь про ознаки останнього весняного місяця.
Головна
думка: замилування травневими перетвореннями
природи.
5. Прочитайте вірш М.
Сингаївського «На врожай».
6. Відшукайте відповіді
на питання:
• У яку пору зачастили
дощі?
• Які слова у вірші
повторюються?
• Який настрій вони
підкреслюють?
• Знайдіть спонукальне
речення.
• До чого нас закликає
поет?
7. Зверніть увагу на
аналіз вірша На врожай»!!!
Тема: поетична розповідь про значення дощу в природі.
Головна думка: «травневий дощ хліба на ноги піднімає».
8. Домашнє
завдання. Вивчити вірш «Вийшов травень з лісу»(напам’ять).
Українська
мова
Тема. Дієслова, що
означають завершену і незавершену дію.
1. Прочитайте дієслова і запишіть їх у дві групи:
Що зробив? Що зробила? Що робив? Що робила?
Що зробило? Що зробили? Що робило? Що робили?
Зійшло, дихнув, бігло, співала, заспівала, пригріє,
читаю.
2.Зверни увагу!!!
• Дієслова, які відповідають на питання що зробив?
що зробила?
що зробило? що зробили?
- вказують на завершену дію.
• Дієслова, які відповідають на питання що
робив? що робила?
що робило? що робили?
- вказують на незавершену дію.
3.Виконайте вправу 429.
4. Домашнє завдання. Виконати вправу 431 та переглянути
відеоурок.
Математика
Тема. Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
1.Пригадайте, що таке змінна.
Змінна – це число, яке замінене буквами(а, в, с, х, у та іншими літерами латинського алфавіту).
2. Розгляньте рівняння та пояснення до нього:
х:( 27 – 19 ) = 5
х:8=5
х=5•8
х=40______
40:(27 – 19)=5
40:8=5
5 = 5
х – ділене, (27 – 19) – дільник, отже знаходимо 27 – 19, тобто скорочуємо рівняння. В результаті отримуємо 8. І в другому рядку записуємо х:8=5, далі розв’язуємо рівняння, знаходимо ділене.(Щоб знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільник). Таким чином отримуємо х=5•8, х=40. Далі робимо перевірку.
3. Розв’яжіть рівняння 986 (2,3 рівняння).
4. Домашнє завдання. №986 (4,5,6 рівняння) та перегляньте відеоурок.

Комментариев нет:
Отправить комментарий