понедельник, 27 апреля 2020 г.


27 квітня


Читання

Тема. Ознайомлення з життям і творчістю Миколи Сингаївського.
М. Сингаївський «Вийшов травень з лісу», «На врожай».
1. Прочитайте біографію Миколи Федоровича Сингаївського на с. 167.
2.Прочитайте вірш М. Сингаївського  «Вийшов травень з лісу» напівголосно, потім спробуйте кожний стовпчик двічі: згори вниз і навпаки.  
3. Відшукайте стовпчик вірша, у якому подано лише дієслова.
4.Зверніть увагу на аналіз вірша «Вийшов травень з лісу»!!!
Тема: поетична розповідь про ознаки останнього весняного місяця.
Головна думка: замилування травневими перетвореннями природи.
5. Прочитайте вірш М. Сингаївського «На врожай».
6. Відшукайте відповіді на питання:
• У яку пору зачастили дощі?
• Які слова у вірші повторюються?
• Який настрій вони підкреслюють?
• Знайдіть спонукальне речення.
• До чого нас закликає поет?
7. Зверніть увагу на аналіз вірша На врожай»!!!
Тема: поетична розповідь про значення дощу в природі.
Головна думка: «травневий дощ хліба на ноги піднімає».
8. Домашнє завдання. Вивчити вірш «Вийшов травень з лісу»(напам’ять).
Українська мова
 Тема. Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.
1. Прочитайте дієслова і запишіть їх у дві групи:
Що зробив? Що зробила?                             Що робив? Що робила?
Що зробило? Що зробили?                          Що робило? Що робили?
Зійшло, дихнув, бігло, співала, заспівала, пригріє, читаю.
2.Зверни увагу!!!
 • Дієслова, які відповідають на питання що зробив? що зробила?                             
що зробило? що зробили? -  вказують на завершену дію.
•  Дієслова, які відповідають на питання що робив? що робила?                             
що робило? що робили? - вказують на незавершену дію.
3.Виконайте вправу 429.
4. Домашнє завдання. Виконати вправу 431 та переглянути відеоурок.


Математика 

Тема. Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. 
1.Пригадайте, що таке змінна.
Змінна – це число, яке замінене буквами(а, в, с, х, у та іншими літерами латинського алфавіту).
2. Розгляньте рівняння та пояснення до нього:
 х:( 27 – 19 ) = 5
 х:8=5
х=5•8
х=40______ 
40:(27 – 19)=5
40:8=5
5 = 5
х – ділене, (27 – 19) – дільник, отже знаходимо 27 – 19, тобто скорочуємо рівняння. В результаті отримуємо 8. І в другому рядку записуємо х:8=5, далі розв’язуємо рівняння, знаходимо ділене.(Щоб знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільник). Таким чином отримуємо х=5•8, х=40. Далі робимо перевірку.
3. Розв’яжіть рівняння 986 (2,3 рівняння).
4. Домашнє завдання. №986 (4,5,6 рівняння) та перегляньте  відеоурок.






                                       

Комментариев нет:

Отправить комментарий