28
квітня
Читання
Тема. М. Познанська «Співай, соловейку!». За Б. Комаровим « Як співає
соловейко?». Л. Забашта «Дивосвіт».
1. Відгадайте загадку та розгляньте фото пташки.
—
У народних піснях, авторських творах є рядки, присвячені соловейку. Це улюблена
пташка українців. Її спів — символ радості, милування, ніжності. Чи доводилося
вам чути соловейка? Коли він співає?(Оскільки соловей – це перелітний птах, тому він співає лише з
квітня по червень, саме в той час, коли самиця насиджує яйця. І співають лише солов’ї-самці. У співі він виражає свої почуття до самки,
оберігає її, коли вона сидить на гнізді. Співає соловейко лише до появи пташенят,
а з часом припиняє, щоб не привертати увагу хижаків).
2.Познайомтесь з українською дитячою
поетесою М. Познанською.
3.Прочитайте вірш М. Познанської «Співай, соловейку!» на
с. 169.
4. Зверніть увагу на аналіз вірша Марії Познанської «Співай, соловейку!»!!!
Тема: поетична розповідь про соловейка – нашого найкращого
пташиного співака.
Головна думка: «хоча вона взимку жила на чужині, та
пісню принесла у рідний свій край».
5.Прочитайте
опис солов’я у тексті за Б. Комаровим «Як співає соловейко» с.170.
6.Прочитайте
вірш Любові Забашти «Дивосвіт, дивосвіт…» с. 170.
7.Зверніть
увагу на аналіз вірша Любові Забашти «Дивосвіт, дивосвіт…»
Тема: поетична розповідь про наш чудовий світ.
Головна думка: «Ліс, і річка, і поля — це ж усе моя
земля!».
8. Домашнє
завдання. Виразно читати с. 169, 170. Підготуватися до позакласного читання на
тему «Прийди, весно з радістю».
Математика
Тема. Розв’язування
рівнянь.
1. Розв’яжіть рівняння № 993 за зразком.
54 : х = 23-14
54 : х = 9
х = 54 : 9
х = 6____
54 : 6 = 9
9 = 9
2. Зверніть увагу на правила!!!
1. Щоб знайти невідоме ділене, треба частку
помножити на дільник.
2. Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.
3.Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.
4. Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.
5. Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.
3.Розв’яжіть задачу 995.
4. Домашнє завдання. № 997, 998.
Хмарки ____________________________________________________________________________________.
Струмочки ________________________________________________________________________________.
Дерева _____________________________________________________________________________________.
Трава _______________________________________________________________________________________.
Квіти _______________________________________________________________________________________.
Птахи _______________________________________________________________________________________.
3. Доберіть порівняння.
Весна, як ________________________________________________.
Небо, неначе ____________________________________________.
Хмарки , мов ____________________________________________.
Струмочки, наче _______________________________________.
4. Запишіть твір – опис "Надійшла весна прекрасна", користуючись планом.
План
1. Весна прийшла.
2. Зміни в природі.
3. Весна ― чудова пора !
5. Перевірте написане.
Українська
мова
Тема.
Твір-опис на основі власних спостережень «Надійшла весна прекрасна»
1. Відгадайте загадку.
Вона приходить з ласкою
Та зі своєю казкою.
Махне барвистим рукавом ―
Синіють проліски кругом.
2. Складіть «весняний» словничок.
― Що найперше постає у вашій уяві, коли чуєте про весну?
Весна (яка ?) (що зробила ?)___________________________________________________.
Сонечко (яке ?) (що зробило?) ________________________________________________.
Небо (яке?)(що робить?)____________________________________________________.
Пташки (які?) (що роблять?)__________________________________________________.
Квіти (які?) (що роблять?) _____________________________________________________.
3. «Хвилинка» художнього слова.
1. Відгадайте загадку.
Вона приходить з ласкою
Та зі своєю казкою.
Махне барвистим рукавом ―
Синіють проліски кругом.
2. Складіть «весняний» словничок.
― Що найперше постає у вашій уяві, коли чуєте про весну?
Весна (яка ?) (що зробила ?)___________________________________________________.
Сонечко (яке ?) (що зробило?) ________________________________________________.
Небо (яке?)(що робить?)____________________________________________________.
Пташки (які?) (що роблять?)__________________________________________________.
Квіти (які?) (що роблять?) _____________________________________________________.
3. «Хвилинка» художнього слова.
Прочитайте вірші і
зверніть увагу, як передано зміни у природі з приходом весни.
1.Весна в усі шпаринки рветься,
Зчорніли клаптики снігів.
Веселе сонечко сміється,
І вийшла річка з берегів.
Не взнати стежечку знайому ―
Там первоцвіт рясний зацвів.
Вертаються пташки додому,
До рідних місць: садів, лісів …
І пахощі приємні ллються,
Змінилося довкіл усе!
Струмочки весело сміються.
Весна іде. Красу несе.
1.Весна в усі шпаринки рветься,
Зчорніли клаптики снігів.
Веселе сонечко сміється,
І вийшла річка з берегів.
Не взнати стежечку знайому ―
Там первоцвіт рясний зацвів.
Вертаються пташки додому,
До рідних місць: садів, лісів …
І пахощі приємні ллються,
Змінилося довкіл усе!
Струмочки весело сміються.
Весна іде. Красу несе.
Н.Красоткіна
2. Скажіть, яка іде весна !
Чарівна, ніжна, осяйна.
У ладі всі міста і села,
Бо йде до нас весна весела.
Летить на сушу і на море
Повітря чисте і прозоре.
У полі теплий вітер віє,
А небо угорі синіє.
Хоч де-не-де ще сніг лежить,
Та вже дзвінкий струмок біжить.
Веселе сонечко розквітло,
Весна летить прозора й світла.
Чарівна, ніжна, осяйна.
У ладі всі міста і села,
Бо йде до нас весна весела.
Летить на сушу і на море
Повітря чисте і прозоре.
У полі теплий вітер віє,
А небо угорі синіє.
Хоч де-не-де ще сніг лежить,
Та вже дзвінкий струмок біжить.
Веселе сонечко розквітло,
Весна летить прозора й світла.
4. Дайте відповіді на питання за змістом вірша.
― За допомогою яких слів автор зображує весну як живу істоту ?
― Про які ознаки ранньої весни йдеться у вірші ?
― Які картини природи постають у вашій уяві на основі почутого тексту?
2. Доберіть прикметники і дієслова до поданих іменників.
Іменник Прикметник Дієслово
Сонце ____________________________________________________________________________________.
Сніг _______________________________________________________________________________________.
Небо_________________________________________________________________________________.
― За допомогою яких слів автор зображує весну як живу істоту ?
― Про які ознаки ранньої весни йдеться у вірші ?
― Які картини природи постають у вашій уяві на основі почутого тексту?
2. Доберіть прикметники і дієслова до поданих іменників.
Іменник Прикметник Дієслово
Сонце ____________________________________________________________________________________.
Сніг _______________________________________________________________________________________.
Небо_________________________________________________________________________________.
Хмарки ____________________________________________________________________________________.
Струмочки ________________________________________________________________________________.
Дерева _____________________________________________________________________________________.
Трава _______________________________________________________________________________________.
Квіти _______________________________________________________________________________________.
Птахи _______________________________________________________________________________________.
3. Доберіть порівняння.
Весна, як ________________________________________________.
Небо, неначе ____________________________________________.
Хмарки , мов ____________________________________________.
Струмочки, наче _______________________________________.
4. Запишіть твір – опис "Надійшла весна прекрасна", користуючись планом.
План
1. Весна прийшла.
2. Зміни в природі.
3. Весна ― чудова пора !
5. Перевірте написане.



Комментариев нет:
Отправить комментарий