понедельник, 13 апреля 2020 г.



14 квітня
Українська мова

Тема. Спостереження за вживанням дієслів у мовленні.
1. Закріплення вживання дієслів у мовленні.
 Продовжуєте удосконалювати свої знання про дієслово.
●Попрацюйте над вправою 415(с.165). Прочитайте, зверніть увагу, як, зв’язуючись із різними словами, змінюється слово хліб. Поставте питання до цього слова.
●Випишіть іменник хліб разом зі словами, з якими він зв’язаний. Поставте питання від дієслова до іменника. Наприклад, зустрічаємо (чим?) хлібом,…
2. Прочитайте текст вправи 416 і подумайте,який заголовок можна дібрати. Випишіть з тексту виділені іменники разом із дієсловами, з якими вони зв’язані.Поставте питання від іменника до дієслова. Наприклад, вечір (що робить?)настає,…
3. Домашнє завдання. Вправа 417, с.166.

Математика

Тема. Ділення виду 64:16 шляхом випробовування. Периметр прямокутника.
1. Розгляньте, як можна знайти частку 64:16 способом випробовування.
Зверніть увагу та запам’ятайте!!!
64 поділити на 16 означає знайти таке число, яке при множенні на 16 дає 64.Це число будемо шукати способом добору. Добираємо числа, починаючи з 2.
16∙2=32 (число 2 не підходить);
16∙3=48 (число 3 не підходить)
16∙4 = 64, отже, 64:16 =4
2. Ознайомтеся з більш раціональним способом випробовування (прикидка)!!!
52:13 =□     □∙13 =52    (число 52 складається із 5 десятків і 2 одиниць, отже одиниця - 2)
( 52:13 = 4     52 – ділене, 13 – дільник,4 – частка)

Прикидка:у числі 52 - одиниця 2, у числі 13- одиниця 3; нам потрібно дібрати таке число,яке при множенні на 3, буде давати 2. Це  - число 4.
3. При діленні двоцифрового числа на двоцифрове число користуйтеся пам’яткою.
Пам’ятка
● Використовуйте спосіб випробовування з прикидкою.
●Шукайте таке число, яке при множенні на одиниці дільника дає одиниці діленого; записуйте його.
● Розмірковуйте, чи є ще такі числа; записуйте їх.
● Випробовуйте множенням усі записані числа.
Наприклад, 75:15=□;  □∙15=75
3;5
3∙15=45
5∙15=75
75:15=5, тому що 5∙15 =75
3. Знаходьте частки способом випробовування.
Виконайте письмово №944, с.143.
4. Знайдіть периметр прямокутника.
Виконайте завдання 948, с.144.
5. Домашнє завдання. №950, №951, с.144. Перегляньте телеурок.




Літературне читання

Тема. Узагальнення знань за розділом «Із скарбниці казкарів світу»
1. Виконайте тест, щоб перевірити знання з даного розділу.
Запитання 1
Як називають письменників, які складають казки?
а)кобзарями;         б)казкарями;        в)піснярами
Запитання 2
Які казки ти прочитав у розділі "Із скарбниці казкарів світу"?
а)чарівні;            б)літературні;           в)народні

Запитання 3
Кого побачив у себе за вікном Малюк із казки Астрід Ліндгрен?
а)великого папугу;  б)маленького товстого чоловічка;    в)бабусю на мітлі
Запитання 4
Карло Коллоді – псевдонім відомого: 
а)італійського письменника;  б)російського письменника;  в)японського казкаря

Запитання 5
Куди поспішив Піноккіо замість того, щоб піти до школи? 
а)на роботу;     б)в ляльковий театр;     в)до магазину
Запитання 6
Скільки треба було платити за вхід, щоб потрапити на виставу у ляльковий театр у казці "Пригоди Піноккіо"?:
а)чотири гривні;        б)чотири сольдо;        в)чотири долара

Запитання 7
Астрід Ліндгрен: 
а)видатна шведська письменниця;   б)відома американська актриса;

в)відома німецька художниця
Запитання 8
Завдяки чому літав Карлсон? 
а)бо мав крила;   б)на спині у нього був пропелер;    в)він мав особистий літак
Запитання 9
Як ставився Карлсон до себе? 
а)він себе недолюблював;  б)він себе постійно вихваляв;  в)ніколи нікому про себе не розповідав

Запитання 10
Закінчи прислів'я: "Де сила не може, там розум…":
а)зможе;        б)допоможе;         в)підкаже
Запитання 11
На головного героя казки "Пінокіо"схожий: 
а)російський Буратіно; б)французький Хлопчик-мізинчик;   в)український Котигорошко
Запитання 12
Яка казка має такий початок? "Був чудовий, ясний весняний вечір, і вікно стояло відчинене..."
а)Шипшинка;  б)Пригоди Пінокіо;   в)Про Карлсона, що живе на даху

2. Домашнє завдання. Відповідати на запитання в кінці розділу (с.158).



Комментариев нет:

Отправить комментарий