Українська мова
Тема. Спостереження за вживанням дієслів у мовленні.
1. Закріплення вживання дієслів у мовленні.
Продовжуєте удосконалювати свої знання про
дієслово.
●Попрацюйте над вправою
415(с.165). Прочитайте, зверніть увагу, як, зв’язуючись із різними словами,
змінюється слово хліб. Поставте питання до цього слова.
●Випишіть іменник хліб разом зі
словами, з якими він зв’язаний. Поставте питання від дієслова до іменника.
Наприклад, зустрічаємо (чим?) хлібом,…
2. Прочитайте текст
вправи 416 і подумайте,який заголовок можна дібрати. Випишіть з тексту виділені
іменники разом із дієсловами, з якими вони зв’язані.Поставте питання від
іменника до дієслова. Наприклад, вечір (що робить?)настає,…
3. Домашнє завдання. Вправа
417, с.166.
Математика
Тема. Ділення виду 64:16 шляхом випробовування. Периметр прямокутника.
1. Розгляньте, як можна
знайти частку 64:16 способом випробовування.
Зверніть увагу та запам’ятайте!!!
64 поділити на 16 означає
знайти таке число, яке при множенні на 16 дає 64.Це число будемо шукати способом добору. Добираємо числа, починаючи з 2.
16∙2=32 (число 2 не підходить);
16∙3=48 (число 3 не підходить)
16∙4 = 64, отже, 64:16 =4
2. Ознайомтеся з більш раціональним способом випробовування (прикидка)!!!
52:13 =□ □∙13 =52 (число 52 складається із 5 десятків і 2
одиниць, отже одиниця - 2)
( 52:13 = 4 52 – ділене, 13
– дільник,4 – частка)
Прикидка:у числі 52 - одиниця 2, у числі 13- одиниця 3; нам
потрібно дібрати таке число,яке при множенні на 3, буде давати 2. Це - число 4.
3. При діленні двоцифрового
числа на двоцифрове число користуйтеся пам’яткою.
Пам’ятка
● Використовуйте спосіб випробовування з прикидкою.
●Шукайте таке число, яке при множенні на одиниці дільника дає одиниці
діленого; записуйте його.
● Розмірковуйте, чи є ще такі числа; записуйте їх.
● Випробовуйте множенням усі записані числа.
Наприклад, 75:15=□; □∙15=75
3;5
3∙15=45
5∙15=75
75:15=5, тому що 5∙15 =75
3. Знаходьте частки способом випробовування.
Виконайте письмово №944, с.143.
4. Знайдіть периметр прямокутника.
Виконайте завдання 948, с.144.
5. Домашнє завдання. №950, №951, с.144. Перегляньте телеурок.
Літературне читання
Тема. Узагальнення знань за розділом «Із скарбниці казкарів світу»
1. Виконайте тест, щоб перевірити знання з даного розділу.
Запитання 1
Як називають письменників, які складають казки?
а)кобзарями; б)казкарями; в)піснярами
Запитання 2
Які казки ти прочитав у розділі "Із скарбниці казкарів світу"?
а)чарівні; б)літературні; в)народні
Запитання 3
Кого побачив у себе за вікном Малюк із казки Астрід Ліндгрен?
а)великого папугу; б)маленького товстого чоловічка; в)бабусю на мітлі
Запитання 4
Карло Коллоді – псевдонім відомого:
а)італійського письменника; б)російського письменника; в)японського казкаря
Запитання 5
Куди поспішив Піноккіо замість того, щоб піти до школи?
а)на роботу; б)в ляльковий театр; в)до магазину
Запитання 6
Скільки треба було платити за вхід, щоб потрапити на виставу у ляльковий
театр у казці "Пригоди Піноккіо"?:
а)чотири гривні; б)чотири сольдо; в)чотири долара
Запитання 7
Астрід Ліндгрен:
а)видатна шведська письменниця; б)відома американська актриса;
в)відома німецька художниця
Запитання 8
Завдяки чому літав Карлсон?
а)бо мав крила; б)на спині у нього був
пропелер; в)він мав особистий
літак
Запитання 9
Як ставився Карлсон до себе?
а)він себе недолюблював; б)він себе постійно вихваляв; в)ніколи нікому про себе не розповідав
Запитання 10
Закінчи прислів'я: "Де сила не може, там розум…":
а)зможе; б)допоможе; в)підкаже
Запитання 11
На головного героя казки "Пінокіо"схожий:
а)російський Буратіно; б)французький
Хлопчик-мізинчик; в)український
Котигорошко
Запитання 12
Яка казка має такий початок? "Був
чудовий, ясний весняний вечір, і вікно стояло відчинене..."
а)Шипшинка; б)Пригоди Пінокіо; в)Про Карлсона, що живе на даху
2. Домашнє завдання. Відповідати
на запитання в кінці розділу (с.158).

Комментариев нет:
Отправить комментарий