вторник, 14 апреля 2020 г.


15 квітня



Українська мова

Тема.Змінювання дієслів за часами.
1. Пригадайте, що знаєте про дієслово?Користуйтеся пам’яткою:
Дієслово
* частина мови,яка означає дію предмета і відповідає на питання що робив?,що робить?, що робитиме? і т.д.
* в реченні пов’язане з іменником;
* виступає у реченні присудком;
* з часткою не завжди пишеться окремо.
2.Запишіть речення, підкресліть дієслова і поставте усно до них питання.
Вчора світило сонечко. Сьогодні по небу пливуть хмарки. Через місяць прилетять до нас ластівки, зозулі, жайворонки, солов’ї.
Перевірте:
- дієслово першого речення. (світило)Поставте до нього запитання. (Що робило?)
Тобто, дія вже відбулася в минулому, це -  минулий час.
- дієслово другого речення. (пливуть).Поставте до нього запитання. (Що роблять?)
Тобто, дія відбувається зараз, це - теперішній час.
- дієслово третього речення (прилетять). Поставте до нього питання. (Що зроблять?) Тобто, дія відбуватиметься потім, у майбутньому, це - майбутній час.
3. Прочитайте правило в підручнику на с.167.
4.Попрацюйте над впр. 420, с.168. Випишіть окремо дієслова теперішнього, минулого і майбутнього часу.
5. Запам’ятайте, що дієслова можуть змінюватися за часами і числами в минулому часі.
6. Домашнє завдання. Впр.422, с.168 та перегляньте відеурок. 



Математика
Тема.Ділення двоцифрового числа на двоцифрове.Розв’язування задач і рівнянь.
1.Пригадайте множення двоцифрового числа на одноцифрове.
24 ∙ 3=(20+4) ∙ 3= 20∙ 3+ 4 ∙ 3=60 + 12=72
2.Обчисліть  приклади.
96 : 16 =
72 : 24 =
60 : 15 =
3.Розв’яжіть рівняння № 954, користуючись пам’ятками.



3.Розв’яжіть задачу № 956, с.145, користуючись планом.
1) Скільки деталей виготовив токар за перші 3 год?
2) Скільки деталей виготовив токар після збільшення продуктивності праці?
3) Скільки годин токар виготовляв по 16 деталей?
4. Домашнє завдання. №958, 959, с.145.

Природа
Тема. Як працює наш організм?
1.Пригадайте і батькам скажіть відповідь на питання:
- Якою буває природа?
- Що належить до живої природи?
- Чи можна сказати, що  людина  - частина живої природи?
- Чим людина відрізняється від тварин?
2.Прочитайте в підручнику на с.144 про що розповіла пані Калина Пігулко.
3.Ознайомтеся із системами органів людини з таблиці на с.145.
4. Візьміть до уваги та запам’ятайте!!!
● Людині властиві всі ознаки живих організмів.
●Організм людини складається з органів,яку працюють злагоджено,узгоджено.
●Органи, які виконують спільну роботу, складають системи органів.
●Злагодженою роботою всього організму керує нервова система.
5.Домашнє завдання. Прочитати с.144 -146, батькам сказати відповіді на питання с.146.Заповнити в друкованому зошиті с.69(відповідно цієї теми). Перегляньте відеоурок.


Комментариев нет:

Отправить комментарий