16 квітня
Літературне читання
Тема. Традиції українського народу.
За В.Скуратівським «Благослови мати, весну зустрічати».
1.Прочитайте казку.
За синім морем, за високими горами, в густому
лісі на узліссі стоїть хатинка. Живе в цій хатинці старий, але дуже мудрий
дідусь. А звати того дідуся – Рік. Є у нього чотири доньки. Та такі гарні, що й
очей не можна відірвати: добрі, швидкі, ласкаві, але між собою не схожі.
Найстарша сестра мете хуртовинами, полюбляє будувати чарівні снігові палаци і
дарує дітлахам сніговиків. Це – Зима. Добра і весела, завжди з квітами і
ягодами – це щедре Літо. Золотокоса красуня, в золотому намисті, що без пензля
і без фарб скрізь малює золотом листя – це Осінь.
2.Прочитайте загадку та відгадайте, як звали наймолодшу Рокову доньку?
І весела, яснолиця
Наймолодша сестриця.
Роботящу вдачу має –
Землю в зелень одягає.
Заквітчала луг, діброву,
Принесла у ліс обнову.
Відгадали, хто вона?
Ну, звичайно, це -
…(весна)!
Кожна пора року для нас особлива, бо кожній
притаманні свої звичаї, обряди. Весна – пора пробудження, пора надій. Наші
пращури зустрічали Новий рік 13 березня. Прихід весни був для них великим святом. Весну закликали, співали пісні, водили хороводи. Раділи
прильоту птахів, теплому сонечку, цвітінню природи.Починався весняний цикл 14
березня. Це був день, коли прокидався бабак, риба розбивала хвостом лід, а
ластівки поверталися з вирію.
22 березня (свято 40 святих) Господині випікали
здобу з пісною начинкою: картопля, капуста, ягоди та спеціальне обрядове печиво
у вигляді 40 пташечок (колись вважалось, що саме стільки видів птахів
повертаються з вирію).
30 березня (теплого Олекси) випікали печиво у
вигляді жайворонків носили селом на долонях і показували сонцю. Мовляв, птахи
прилетіли, час весні бути, а потім ішли весну закликати.
Про звичаї, пов’язані з весною, дізнаєтесь зі статті
Василя Скуратівського.
3.Прочитайте текст за Скуратівським «Благослови мати, весну зустрічати!» на
с. 160.
4. Домашнє завдання. Читати
виразно с.160,161.
Математика
Тема. Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розв’язування
задач.
1. Розгляньте і порівняйте, як змінюється добуток, коли зміниться один із
множників у кілька разів.
3∙17= 3∙(10+7)=3∙10+3∙7=30+21=51
15 ∙ 17=(10+5) ∙17=10∙17+5∙17=170+85=255
Зверніть увагу!!!
Коли порівняємо множник 3(у
першому прикладі) і множник 15(у другому прикладі), то можна сказати, що 15
більше за 3 у 5 разів. Відповідно і
добуток другого прикладу буде більший за добуток першого прикладу у 5 разів.
Запам’ятайте!!!
2. Обчисліть приклади № 961 (за зразком)
13∙4=(10+3) ∙4=10∙4+3∙4=40+12=52
130∙4=(100+30) ∙4=100∙4+30∙4=400+120=520
3.Розгляньте приклади №962 (усно)
1) У виразі 24 • 6 один з множників
збільш у 2 рази, а другий зменш у 2 рази і порівняй добутки.
24 • 6 = 20 • 6 + 4 • 6 = 144
48 • 3 = 40 • 3 + 8 • 3 =
144
144 = 144 , добутки рівні
2) Порівняй множники і
добутки у стовпчиках і зроби висновок.
24 • 6 = (20 • 6) + (4 • 6) =
144
72 • 2 = (70 • 2) + (2 • 2) =
144
144 = 144 , добутки рівні
20 • 8 = 160
40 • 4 = 160
160 = 160, добутки рівні
9 • 15 = (9 • 10) + (9 • 5)
=135
27 • 5 = (20 • 5) + (7 • 5) =
135
135 = 135, добутки рівні
Запам’ятайте!!!
4. Розв’яжіть задачу 965, користуючись планом.
1)Скільки курсантів літають
самостійно?
2)Скільки курсантів літають?
3)Скільки курсантів вчаться на
тренажерах?
5. Домашнє завдання. №967,№968 та перегляньте відео.
Російська мова
Тема. Народные празднования. Русские народне забавы.
1.Прочитайте текст упр.391 и
найдите три больших праздника у русского народа и праздник, с которым связаны народные
обычаи, забавы.
2.Найдите
слова тематической группы «Праздник».
3.Прочитайте текст упр.393, найдите по тексту группу слов
по теме «Забавы».
4.Расмотрите репродукцию картины
художника Г.Семирадского «Ночь на Ивана Купалу».
5.Выполните упр.392 (на выбор).
6.Домашнее задание.Упр.396.






Комментариев нет:
Отправить комментарий