вторник, 19 января 2021 г.

 20 січня

Літературне читання

Тема. Життя і творчість Івана Франка. Р. Завадович «Поет – Каменяр»(скорочено)

1. Прочитайте
●  На городі виростала,
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви
Встигли відгадати? («Ріпка»)
● Плакала киця на кухні,
Аж очі їй попухли.
«Чого ти, киценько, плачеш,
Їсти чи питоньки хочеш?»
— Що об’єднує ці твори? (Їх автор — Іван Якович Франко.)
2. Прочитайте  статтю «Іван Франко» на с. 88.
Увага! Цікаво знати!
За своє життя Іван Франко написав майже шість тисяч творів, знав 14 іноземних мов. Його твори перекладено 60 мовами народів світу.



3. Прочитайте вірш Романа Завадовича «Поет – Каменяр».
Подумайте, чому народ назвав поета  Каменярем?
4. Дайте відповіді на запитання:
— Де стояла хата, у якій народився Іван Франко?
— Що поет розповідає про батька малого Івася? Яким Івась був у дитинстві?
— Як учився Івась-школярик?
— Чому він не повернувся у рідну хату?
— Про що думав Іван Франко, ставши дорослим?
— У яких рядках вірша сказано про відданість Івана Франка своєму народові?
— За що народ шанував Франка?
— Чому назвав його провідником-Каменярем?
— Що є спільного у Франка та Т. Шевченка?
5. Пограйте в гру  «Добери риму».
Горбку — ... (садку).
Яця — ... (праця).
Франка — ... (рука).
Луною — ... (голосною).
Неслась — ... (Івась).
Мати — ... (дати).
До школи — ... (поле).
Любив — ... (залишив).
Завзято — ... (багато).
Мати — ... (хату).
6. Домашнє завдання. Виразно читати вірш (с. 88–90) та виконати тест.
1. Де народився Іван Франко?(2б)
а) у Дрогобичі;
б) у Києві;
в) у Нагуєвичах.
2. Ким був батько поета?(2б)
а) Лікарем;
б) ковалем;
в) учителем.
3. Де вчився в школі малий Івась?(2б)
а) У Києві;
б) у Дрогобичі;
в) у Харкові.
4. Що хотів зробити Іван Франко для рідного краю?(2б)
а) Прославити його;
б) звільнити його;
в) змінити все в ньому.
5. Як народ назвав поета?(2б)
а) Провідником – Каменярем;
б) провідником – Кобзарем;
в) провідником – Ковалем.
6. Як автор називає Івана Франка і Тараса Шевченка?(2б)
а) Мужні борці;
б) народні ватажки;
в) ковалі волі.

Українська мова

Тема. Підсумковий урок по темі «Числівник»

1. Повідомлення теми і завдань уроку.

— Сьогодні у нас завершальний урок з теми «Числівник».

2. Колективне виконання вправи 227.

  Перше місце посідає полярна качка, вона витримує температуру мінус сто десять градусів. На другому місці – білі гуси, на третьому – тюлені. Четверте місце посідає білий ведмідь, він витримує до вісімдесяти градусів морозу.




3. Прочитайте цікавинки до малюнка вправи 227.

                                        Чому білий ведмідь не мерзне

 У білого ведмедя під шкірою відкладається великий шар жиру. Він зменшує питому вагу тіла тварини, тому ведмідь добре плаває. Завдяки жировому шару ведмідь легко переносить низьку температуру води і повітря, не голодує. Жиром змазана його шерсть, тому вона не намокає у воді і не вкривається льодом на морозі. Шерсть і підшерстя у ведмедя надзвичайно густі.

3.Виконайте  вправу 228.

Зверніть увагу!

Меню́ — набір страв для сніданку, обіду, вечері.

Ви́рій — теплі, південні краї, куди відлітають на зиму перелітні птахи.

4. Запишіть  приклади словами, використовуючи прийменники від, до.

60+5=65             80+30=110

75-20=55            70-40=30

5. Домашнє  завдання. Спишіть текст, записуючи числівники словами.

   Знайома всім приказка «голодний як вовк» відображає сувору правду життя. Вовк відомий своєю ненажерливістю. Коли він голодний, то здатний з’їсти за один раз до 10 кг м’яса. У звичайних умовах добова норма дорослого звіра становить близько 2кг.

    Прислів’я «вовка ноги годують» теж правдиве. У разі потреби вовк здатний робити переходи до 60 – 80 км, а в середньому за добу пробігати понад 20км. При цьому він легко може тягнути в зубах вівцю, несучи її перед собою або закинувши на спину.

Математика

Тема. Знаходження довжини сторони прямокутника за даною площею та відомою стороною.

I. Дайте відповіді на питання

— Як знайти площу прямокутника? 
— А якщо відома площа прямокутника і його довжина, як знайти ширину?
— А якщо відома площа прямокутника і його ширина, як знайти довжину?

2. Первинне закріплення. Робота за підручником (с. 101)
Завдання 619 (1)
Завдання 619 (2)
3. Розгляньте таблиці
  

4. Знайдіть розмір невідомої сторони кожного прямокутника.
4. Виконайте завдання


5. Виконайте завдання 622
6. Домашнє завдання. Виконайте тестові завдання:
1. Як обчислити площу прямокутника? 
а)довжину поділити на ширину;
б)довжину помножити на ширину;
в)до довжини додати ширину.
2.Квадратний сантиметр – це :
а)площа квадрата зі стороною 1 мм;
б)площа квадрата зі стороною 1 см;
в)площа квадрата зі стороною 1 дм
3.Довжина кімнати 6 м, а ширина – 4 м. Чому дорівнює площа кімнати?
а)24 м ²;
б)24 м;
в)10 м²
4.Довжина ділянки 40 м, а ширина – на 20 м менше. Чому дорівнює площа ділянки? Розв’яжи задачу і знайди правильний вираз.
а)40 • ( 40 – 20 );
б)( 40 – 20) • 20
в)40 : 20 х 20.
5.Площа прямокутника 45 см², одна з його сторін дорівнює 9 см. Знайди другу сторону.
а)5 см;
б)36 см;
в)54 см
6.Площа прямокутної ділянки 800 м², а ширина – 20 м. На скільки ширина цієї ділянки менша, ніж її довжина?
а)на 20 м;
б)на 200 м;
в)на 40 м
7. Обчисли площу ділянки із зеленою цибулею.

а)9 м2;
б)5 м2;
в)10 м2

 

 

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий