воскресенье, 17 января 2021 г.

                                                                           18 січня

                                                  


Літературне читання

Тема. Поезія великого Кобзаря. Т. Шевченко «Вітер віє – повіває…», «Вітер з гаєм розмовляє…», «Реве та стогне Дніпр широкий…»

1. Прочитайте!
- Ми продовжуємо знайомитися з творчістю Т. Г. Шевченка. По­езія великого Кобзаря стала нетлінною частиною духовного буття українського народу. Шевченкові вірші – чудові і неповторні, у них він оспівує красу рідного краю. Примусова розлука з рідною землею загострила у нього почуття любові до України. Думки про рідну землю переносили поета додому. І бачив він картину неповторної краси рідного краю.
2. Цікаво знати! Хто такі кобзарі?
Шевченко не грав на кобзі, не співав пісень на дорогах України. Але коли читаєш його твори, то ніби чуєш ніжну, сумну пісню про тяжке життя народу.
3.Перегляньте відео, послухайте приклад виразного читання віршів Т. Г. Шевченка «Вітер віє-повіває...», «Вітер з гаєм розмовляє…», « Реве та стогне Дніпр широкий…»


4.Домашнє завдання. с. 85 вивчити вірш « Реве та стогне Дніпр широкий…» напам’ять.

Українська мова

Тема.Практичне ознайомлення з формами родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80. Складання речень із числівниками.

1. Пригадайте:
- Що таке числівник?
- Якими можуть бути числівники?
- З якими частинами мови найчастіше числівники зв’язані у реченнях?
-Яким членом речення найчастіше виступає числівник?
2.Виконайте завдання.
1. Від поданих числівників, що відповідають на питання скільки?, утворіть числівники, що відповідають на питання який? котрий?
Зразок. Два – другий.
Чотири, сім,шістнадцять, тридцять, сорок, п’ятдесят, сто, тисяча.
2. Запишіть математичні вирази словами, уживаючи прийменники від, до.
Зразок. До п’ятдесяти додати двадцять чотири буде сімдесят чотири.

50+24=74                   70+16=86

60 – 15=45                  80–10 =70

Зверни увагу!!!


3.Виконайте вправу 226 (підручник, с.115)

4. Домашнє завдання. с.115 впр.226, вивчити правило на  с. 111.

Математика

Тема. Одиниці вимірювання площі. Задачі, які містять дії над величинами, вираженими в одиницях площі.

1.Пригадайте.
-Яку тему вивчаємо?
-Як обчислити площу прямокутника?
2.Розгадайте ланцюжок
Лінійні одиниці вимірювання довжини

 

1км_______ 1м________ 1дм________1см ________ 1мм

         1000                10                   10                   10

 

-Яку одиниці вимірювання площі ви вже знаєте?

-Що таке квадратний сантиметр?                                                                      

Квадратні одиниці вимірювання площі

     1км2______ 1м2_______  1дм2_______1см2_______1мм2

Читається так:

один квадратний сантиметр;
один квадратний дециметр;
один квадратний метр;
один квадратний кілометр.
3.Прочитайте одиниці вимірювання площі №602
-Яких одиниць вимірювання площі немає в ланцюжку?
-Як ви розумієте 1а, 1га?
Зверніть увагу!!!
 
                             
4. Виконайте завдання 603, 604.
5.Розв’яжіть задачу 605.

6.Домашнє завдання.

№№ 607, 608 (с. 99); вивчити одиниці вимірювання площі (с. 98) та перегляньте відео.




 

 

 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий