Свято-зустріч з майбутніми першокласниками та їхніми батьками

Свято-зустріч з майбутніми першокласниками та їхніми батьками
Мета. Допомогти дитині ознайомитися з новою роллю учня,ким незабаром вона    стане; пристосуватися до нової ситуації, познайомитися з людьми та предметами
оточуючого їх шкільного світу, задовольнити дитячу природну цікавість.
Хід свята

Вчитель
Сьогодні свято  радістю багате,
Сьогодні ви , шановні мами й тата,
Діток своїх веселих та завзятих
До школи нашої всі вперше привели.
Тож, як ведеться, хочу всіх вас разом з нашими четвертокласниками дружно  привітати.
(Виходять 4-класники)
1-й учень.
Хочем всіх вас привітати,
Слова старались підібрати.
Шоб кожен раптом це відчув,
Щоб цього дня він не забув.
Шоб ворушилось щось в душі,
У всіх, хто чує ці вірші.
2-й учень.
Учіться малюки!
Відкрийте світ науки.
Хай буде мрійним. радісним
В науці ваш політ.
3-й учень
Сміливим будь, відмінником,
Та честю дорожи.
Шануй батьків та вчителя,
 Із книжкою дружи.
4-й учень
Будь добрим, праці відданим,
Та старших поважай.
Навчися мови рідної.
Люби свій рідний край!
5-й учень
Будьте ви привітні,
Добрі та ласкаві,
Щоб раділо серце,
Посміхались мамі.
6-й учень
Будьте ви розумні,
Дружні та ласкаві,
Щоб не мала вчителька
Клопоту із вами.
Вчитель
- Дорогі малята, мене звати Світлана Вікторівна. Я буду вас навчати читати, писати, рахувати. І для того щоб ви не боялися школи і були готові до 1 класу я разом зі своїми колегами Юлією Володимирівною,Людмилою Олексіївною та Катериною Олегівною будемо кожної п’ятниці працювати з вами. І якщо ми з вами потоваришуємо то зустрінемося через рік ось у цьому класі.
Зараз ви просто малята-дошкільнята, а 1вересня станете справжніми  учнями і пов’яжете своє життя зі школою. З кожним роком  будете пізнавати все більше про природу, науку, мистецтво. Кожна людина, ким би вона у житті не стала, розпочинала свій шлях зі школи. Серед ваших батьків є ті, що  теж закінчили  нашу школу.
Пам’ятайте, навчання - це важка праця, яка потребує  від кожного з вас старання, відповідальності, наполегливості.
 Дорослі потурбувалися,щоб у школі вам було затишно, щоб ви не тільки навчалися, а могли й гратися, відпочивати.
Читають вірш «Наша школа»  Федорченко Єгор та Мошна Діма
Вірш «Наша школа»
В світі є багато шкіл - гарних, старих, нових,
та найкраща – це моя,
гарні класи, коридори, картини, таблиці,
море зелені, вазонів, меблі і полиці.
Тут і будні, тут і свято, виставки, уроки,
Тут ми робимо нові до науки кроки.
Поруч вчителька хороша у всьому допоможе,
Нас помирить, нам підкаже щось добре, гоже.
Є за що любити школу: за великий, дружний клас
За уроки, за перерви, що завжди чекають нас.
Звучить « Пісня про школу”.
На сцену виходить Букварик.
     Б у к в а р и к (вітає гостей). Доброго дня , мої любі друзі! Я дуже радий вас бачити. Мене звати Букварик.Подивіться, який я гарний і дуже привітний,мене знають і люблять усі діти, бо я навчаю їх читати і писати, веду всіх школярів до прекрасної країни Знань.
     Діти, які зі мною дружать, стають розумними, вихованими, грамотними.
(На сцену виходить Баба Яга).
     Б а б а  Я г а (кривляється). Ой-йо-йой! Який хвалько! Розумними, грамотними стають...(Звертається до дітей). Діти, не вірте йому! Це я, Баба Яга, розумна і грамотна!Ви краще зі мною дружіть, і я навчу вас, навчу...(Чухає потилицю і думає). О! Будете разом зі мною  на мітлі літати!!! Ось так !!!
    Баба Яга літає по сцені на мітлі.
   Б у к в а р и к.  Бабусю Яга, прошу Вас, беріть свою мітлу і летіть  звідси, не заважайте нам, я хочу з дітьми поговорити.
   Б а б а  Я г а. Ну, говори, говори, поки я відпочиваю.
    Б у к в а р и к.    Я веселий Букварик,
                                Гарний настрій маю.
                                Бо чудове свято в школі
                                Я сьогодні маю.
                                Так, так, так-так-так, гарний настрій маю.(2 р.)
     Баба Яга  на останніх словах перебиває Букварика, співає і стрибає з мітлою.
    Б а б а  Я г а.   Так-так, так-так-так, високо стрибаю! (2 р.)
    Б у к в а р и к.  Бабо Яга, Ви знову нам заважаєте!
    Б а б а  Я г а. Неправда, я не заважаю, я розважаю і вчу, вчу, вчу...всіх літати на мітлі!
    Б у к в а р и к. Бабусю, але до школи діти ходять не для того, щоб на мітлі літати!
    Б а б а   Я г а. Цікаво, а для чого діти ходять до школи?
    Б у к в а р и к. Ану, дітки, підкажіть Бабі Язі, для чого учні відвідують школу.
    Діти відповідають.
    Б у к в а р и к. Молодці! Правильно! У школі діти вчаться читати, писати, рахувати, гарно поводитися
    Б а б а   Я г а.  Он як! Ну добре. Тоді я вчитиму дітей...(Думає).Я вчитиму дітей розгадувати загадки!
    Б у к в а р и к.  Я переконаний у тому, що діти і самі вміють розгадувати загадки.Так, діти?
   Діти відповідають.
   Б а б а   Я г а. А ось я зараз перевірю. Ану ж бо,  відгадайте мої загадки!
   Баба Яга загадує дітям загадки, а діти відгадують.
                                             1. Хто утік  від баби з дідом,
                                                 Не міг сидіти на вікні,
                                                 Зустрів у лісі різних звірів
                                                 І кожному співав пісні?
                                            2.  Кого з соломи дід зробив,
                                                 Бік смолою засмолив?
                                            3.  Хто маленький і руденький,
                                                 Хвостик пухнастий має,
                                                 З гілки на  гілку стрибає,
                                                 Шишки, горішки збирає?
                                            4.  Хто влітку медом ласував,
                                                 Досхочу малини мав,
                                                 А як впав глибокий сніг
                                                 Він поспати трохи ліг?
                                            5.  Хто влітку носить сіру шубу,
                                                 Взимку білого кожуха,
                                                 Має з тріщиною губу,
                                                 Косі очі й довгі вуха?
                                            6.  Хто маленький, сіренький
                                              На соняшник сів.
                                              Надзьобався, зацвірінькав
                                              І далі полетів?

                                        7.  Хто гнізда свого не має,
                                             Яйця іншим підкладає,
                                             Та у лісі в холодку
                                             Все кує: ку-ку, ку-ку?

Б а б а   Я г а. (здивовано). Ну що це за діти? Всі мої загадки розгадали! А ось де я живу-ніхто не скаже, бо ніхто не знає.
Б у к в а р и к.  А може, хтось з дітей скаже, де живе Баба Ягя?
Діти відповідають.
Б а ба   Я г а.  А у яких казках ви мене зустрічали?
Б а б а  Я г а. І звідки  ви про мене знаєте? А ось я покличу сюди моїх друзів. Ви нізащо не здогадаєтеся, хто вони і звідки .(Кличе).О-го-го го-го!
На сцену виходить Червона Шапочка  і Вовк.
Б у к в а р и к. О, Червона шапочка. Ти куди ідеш?
Ч е р в о н а   Ш а п о ч к а . Іду до своєї бабусі в гості. Ще кілька днів і зовсім часу у мене не буде!
В о в к. О! Червона Шапочка йде. Зараз я нею поласую.
Ч е р в о н а   Ш а п о ч ка. Ой, вовче, а ти ніби не знаєш куди я поспішаю! Звичайно до своєї бабусі. Я їй несу... у мене для неї дуже хороша новина.
В о в к. Звичайно, ти їй пиріжки несеш.
Ч е р в о н а   Ш а п о ч к а. От і не вгадав. Я їй несу дуже хорошу новину і ти ніколи не відгадаєш, яку!
В о в к. Мабуть мама купила тобі нову шапочку або нову ляльку.
Ч е р в о н а   Ш а по ч к а.  А от і не вгадав! Мені мама купила портфель.
В о в к. Портфель? А з чим його їдять? Він дуже смачний?  Дай попробувати! Я такий голодний!
Ч е р в о н а   Ш а п о ч ка. Ох і відсталий ти, вовче!Як можна не знати, що таке портфель? Думай, вовче, думай!
В о в к. (думає). Може це...
Ч е р в о н а   Ш а п о ч к а. Діти, допоможіть вовкові.
В о в к . А для чого він тобі?
Ч е в о н а   Ш а п о ч к а . Я до школи вже йду.
 – А зараз давай разом з нашими дітками відгадаємо загадки і спробуємо дізнатись, що нам потрібно зібрати в портфель і взагалі що нас чекає в школі!
Відгадування загадок про шкільне приладдя
Невелика хатка,
1учень
Там живуть малятка.
Ми їх. гостроносих,
У портфелі носим. (олівці)
2учень
Рівно риску провести
1 квадратик спробуй.
Та візьми спочатку ти
Цю пряму особу.
Натиск витримає стійко
Впевнена, струнка... (лінійка).
3 учень
Грамоти не знаю, а цілий вік пишу.(ручка)
4 учень
Чи в лінійку, чи в клітинку –
Чистим був, а за хвилинку
Мерехтить від цифр і літер.
Здогадались, що це,діти?
Ручці він говорить: «Прошу!».
Це – шкільний учнівський …(зошит)
5 учень
Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить.
(Книга)
6 учень
Ручки й олівці, щоб знали,
Ми кладемо у …
(Пенали)
Вчитель
—Ви познайомилися з навчальним приладдям і, думаю, вже не будете збиратися до школи так, як хлопчик Миколка. Про якого розкаже Підгірний
Стьопа
МИКОЛКА-ПЕРШОКЛАСНИК

Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи.
Книги, ручку, зошит, гумку,
М'яч, перо, граблі, подушку,
На обід м'яку пампушку,
Двох ведмедиків, лопату,
Білочку руду хвостату,
Лук, і стріли, і рушницю,
Ще й пухкеньку паляницю,
Ще стільця, стола і парту
І географічну карту,
Трактора, машинку, мило —
Вже й надворі звечоріло.
Сів Миколка, дума думку:
„Чи усе поклав у сумку?"
Вчитель
- А зараз давайте пограємо у гру «Збери портфель»
Я називаю різні речі , якщо ці речі потрібно класти в портфель і брати з собою в школу, тоді ми плескаємо в долоньки, якщо ж ця річ нам не потрібна – тупочемо ніжками.
(Зошит, лялька, букварик, лопата, граблі, олівець, машинка, ручка, подушка, лінійка.)
Вчитель
-  Молодці! Тепер ви знаєте, що Вам потрібно в школі!
В о в к . Не розумію і чого до тієї школи ходити?
Ч е р в о н а   Ш а п о ч ка. Як чого? Хіба ти все вовче знаєш?
В о в к. Так-так., я  знаю все. Треба швидко бігати, щоб зайців наздогнати, курочку вкрасти...
Б а б а   Я г а. Покличу ще раз своїх друзів. (Кличе). О-го-го го-го!
Вбігають звірята.
З а й ч и к. Хто це хоче зайця наздогнати? Я у школі на фізкультурі  швидше всіх звірів бігаю!
                              В полі, в лісі, в лузі я собі стрибаю.
                              Вушками й ніжками  вміло чеберяю.
В е д м і д ь.
                            Влітку я ходжу по лісу, а зимою в лігві сплю.
                            Як зачую я весну — прокидаюся від сну.
                            Учуся мед шукати
                            Так, щоб бджіл не турбувати.
                            Бджілки  трудяться зрання,
                            Вдень і ввечері щодня.
                            Тільки трутень любить спати,
                            Мед готовий поїдати.
Лисиця.
                            Лісова хитрунка я, не сиджу без діла!
                            В зайця хатку відібрала, курочку зловила.
Котик.
                            Вмію я мишей ловити, хвостиком своїм крутити.
                            Спинку гарно вигинати, муркотіти, добре спати.
Баба   Я г а (пританцьовує) Ох! Як мені весело! Так весело , що самій хочеться співати! Але співати я на жаль не вмію. Цікаво , а ви вмієте співати або танцювати?
Діти відповідають.
Б у к в а р и к.  Давайте, затанцюємо Бабі Язі і усім нашим гостям.
4-класники танцюють танок «Мы маленькие звезды»
Б у к в а р и к. Молодці, дітки! Ви мені дуже сподобались!
Б а б а   Я г а. А мені ви ще більше сподобались!!! Ви такі розумні, веселі!  Та дарма , що на мітлі не вмієте літати!
Б у к в а р и к. Мені, було дуже приємно з вами зустрітися. Сподіваюся, що наша зустріч не остання. Я вас навчатиму, ми помандруємо до казкової, прекрасної країни Знань. Приходьте до нас! Двері нашої школи гостинно для вас відчинені!
Учень.
                                    Ваша праця — це навчання.
                                    Малювання і читання.
                                    Додавання і віднімання...
                                    Це терпіння і старання.
                                    Може більше всіх дитина,
                                    Ця малесенька людина.
                                    Вище всіх стоїть дитинка,
                                    Бога нашого частинка!
                                    Будете вміти всі писати,
                                    Рахувати й малювати
                                    І читати, вирізати
                                    Казочки фантазувати.
Вчитель – Дорогі, малята, Каміла Лозбіньова проведе з вами гру «Будь уважним»
-Тепер, малята, ви уже знаєте чим ми з вами будемо займатися у школі, як треба поводитися на уроках, з друзями на перерві.
Бачу, що тут зібралися найрозумніші майбутні школярики.
 
Знайомство з шестирічками відбувається в колі. Батьки беруть дітей за руки і утворюють коло, потім представляють свою дитину.
Вчитель
- А зараз я пропоную вам  створити гарну квітучу галявинку із цих сюрпризів, що зараз ви отримаєте.
Прикрасимо галявинку квітами.
         А яка ж галявинка без яскравих метеликів!
           Метелики, летіть до квіточок!
- Яка ж гарна вийшла у нас квітуча галявинка! Її прикрасили наші дітки -квіточки, які будуть в навчанні, як працьовиті бджілочки і швидкі, як метелики. І всі ми будемо як єдина дружня родина підготовчого класу.
А на згадку про нашу святкову зустріч ми хочемо вам подарувати чарівний  ключик. Нехай він допоможе  нам разом відкрити двері  у чудову країну Знань, в якій ви, мої любі малята, будете здобувати свої знання.                                     
- Успіхів вам, дітки,терпіння, нових цікавих відкриттів!

Малята разом із четвертокласниками виконають танок каченят.

Комментариев нет:

Отправить комментарий